חוששים מהמפגינים

משבר קורונה? יאיר ואבנר נתניהו שודרגו לסקודה

תמונה – אינסטגרם יאיר נתניהו

העיתונאי אביעד גליקמן מדווח הערב בחדשות 13, כי קב"ט ראש הממשלה, אלון חליווה, ביקש לשדרג את שני כלי הרכב הצמודים של יאיר ואבנר נתניהו, יונדאי i25 קטנים, לרכבים גדולים יותרוממוגנים של 2000 סמ"ק, בטענה כי בשל ההפגנות בבלפור השניים מאוימים וצריכים להתמגן ברכבים שיעלו למדינה מאות אלפי שקלים.


צילום: סקודה

עוד מדווח גליקמן, כי לאחר לחץ שהפעיל הקב"ט על מינהל הרכב שסירבו לבקשה, הם הגיעו לסיכום כי הרכבים המשמשים את השניים ישודרגו לכלי רכב יוקרתיים מסוג סקודה הכל על חשבון המדינה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר: "הטענות משוללות כל יסוד, מעולם לא נדרשו רכבים ממוגנים ולא נעשתה פנייתה לשדרוג הרכב. מדובר בהחלפת כלי רכב שנעשתה כדי לעמוד בתו התקן הנדרש של אישים המאובטחים כמתחייב לפי דרישות גורמי הביטחון לראש הממשלה או למי ממשפחתו. אין שום קשר או מעורבות כלשהיא בשיקולי האבטחה או בהקצאת כלי הרכב".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.