התבטאות מסעירה

ריקלין נגד יאיר נתניהו: "נאצים?! לא אצלנו"

תמונה – פייסבוק יאיר נתניהו

העיתונאי שמעון ריקלין המקורב לראש הממשלה נתניהו תוקף בחריפות את בנו יאיר לאחר שהשווה בין הקיבוצים לגרמניה הנאצית: "האמירה של יאיר נתניהו: הקיבוצים? כמו בגרמניה הנאצית מיותרת ומקוממת. אסור בשום אופן להשוות שום דבר לנאצים. בטח לא את הקיבוצים שגם אם יש לנו מחלוקת אידאולוגית איתם התרומה שלהם בהתיישבות בצבא ובכלל למדינת ישראל אדירה. דוגמאות לחברות אוטופיות אפשר למצוא במקומות אחרים. נאצים?! לא אצלנו"

העיתונאית נאה לנדאו שפרסמה את הסרטון כתבה: "ובזאת תם רשמית עידן ה״אסור להשוות״. יאיר נתניהו הגיב לה: "אם לכם מותר גם לנו מותר, גמרנו להיות פראיירים. את עובדת בעיתון שמשווה את נתניהו ואת טראמפ כל יום להיטלר, ואת ישראל לגרמניה הנאצית. (כאשר העיתון עצמו היה בבעלות חלקית של תאגיד תקשורת עם עבר נאצי – דאמון שאוברג . )2. רעיונות לחברות אוטופיות- קומוניזם , ונאציזם."

נעה לנדאו : "לא יודעת מי זה ה״לכם״ הזה שאתה משתמש בו בפזרנות כזו גדולה ביחס לסלידתך מקולקטיביות, אבל אם יש לך עמדה מוסרית נגד השוואה לנאציזם אז ודאי ש״אם לכם מותר גם לנו מותר״ זה לא טיעון טוב. לדעתי אגב רוב ההשוואות היסטוריות מיותרות כי אף תופעה לא זהה בדיוק לאחרת. מה שבטוח: הקיבוצים לא נאצים"

יאיר נתניהו: ״לכם״ זה אתם שמאלנים בולשביקים קומוניסטים. אתם עדר של זומבים שטופי מוח ושנאה, ואתם אשכרה אותו דבר.אידיאולוגיות רעילות ומרושעות שרצחו עשרות מליוני בני אדם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.