מילה זו מילה?

אבישי בן חיים: בבחירות הקרובות אצביע לגנץ

תמונה – טוויטר אבישי בן חיים

‏עיתונאי ערוץ 13 אבישי בן חיים זועם על הפרת הסכם הרוטציה בין ראש הממשלה נתניהו לשר הביטחון גנץ: "בבחירות הבאות אצביע למפלגה שגנץ יעמוד בראשה. זאת כאות הערכה לרעיון הפיוס ובהצדעה לבני גנץ על הניסיון היפה שלו ללכת לממשלת אחדות, מהלך שעליו שילם מחיר כבד."

לסיום כותב בן חיים: "אקח איתי לקלפי את הילדה הקטנה שלי, שהיא תכניס את הפתק למעטפה. בעצמי לא מסוגל".

יאיר נתניהו הגיב בעקיצה לבן חיים: ‏‎אחלה הבטחת הכנסה באלג׳זירה 13!"

עוד כותב יאיר לבן חיים: "‏‎ועכשיו לעובדות. גנץ עשה כל שביכולתו להקים ממשלה עם היבא יזבעק, אחמד טיבי וכל החברים. הוא לא הצליח בגלל שהאוזר והנדל מרדו ולא הסכימו לכך (גם אורלי לוי), ולכן לא היה לו 61 למהלך. מאותו רגע היה לו 2 אופציות. או בחירות רביעיות שהוא יודע שיאיר לפיד כבר מכין נגדו את הפוטש, או ממשלת אחדות, שר ביטחון, שיירת אאודי , כבוד, תואר ראש ממשלה חליפי, ושיפוץ הבית שלו על חשבון משלם המסים ב7 מליון שח."

"הוא זה שהפר את ההסכם הקואליציוני כבר ביולי עם חוק ההמרה, בהמשך עם הקמת ועדת פרקליט המדינה והצלוללות. תכלס הם הפרו את ההסכם כבר ביום הראשון אחרי ההסכם עם גירוש דן אלדד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.