קורבנות השלום

צפו: כשינון מגל פגש ישראלים במדבר

תמונה – טוויטר ינון מגל

חלום של שלום: לאחר חתימת הסכמי הנורמליזציה בין איחוד האמירויות ומדינת ישראל, אלפי אזרחים ישראלים ביניהם אנשי עסקים ועיתונאים נוהרים למדינה הערבית המתקדמת הפתוחה בפני תיירים למרות משבר הקורונה.

העיתונאים שמעון ריקלין, ינון מגל ואראל סגל המטיילים בימים אלה בדובאי משתפים את אלפי העוקבים ברשתות החברתיות בשלל רגעים משעשעים ונדירים: "טוב באמצע הדיונות פגשנו פה ישראלים שנחתו עלינו מהטיול ספארי"

ח"כ אחמד צייץ שיתף את תמונת העיתונאים וכתב: "כשרבין מביא הסכם מלבישים אותו בכאפייה, כשביבי מביא הסכם נורמליזציה זורקים את הסיפוח ולובשים כאפייה בעצמם. ימניים."

העיתונאי שמעון ריקלין שגלש על דיונה כתב: "היחסים עם איחוד האמירויות. הם ניסוי מרתק של השתלבות אמיתית כלומר שיתופי אינטרסים במזרח התיכון. והתחברות בין 2 אומות של סוחרים. אין לי מושג מה תיהיה התוצאה של החיבור הזה אבל ברור שהוא מחייב זמן וסבלנות. לכן. הדיבור נמאס כבר מדובאי לא רציני. בואו נכיר נלמד ונבין. ואז נדבר על נמאס"

בהמשך צייץ מגל: "גאווה מקומית באמירויות, דגלים בכל מקום, לא מתביישים ולא מתנצלים. יש מה ללמוד פה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.