חמוצים?

ביקורת נוקבת: מי מממן לעיתונאים את הטיולים לדובאי?

תמונה – טוויטר ינון מגל

הסתערות על דובאי: ביקורת קשה ברשת על העיתונאים ינון מגל, אראל סגל, שמעון ריקלין ויהודה שליזנגר שנסעו לטיול חינם ומנקר עיניים בדובאי במימון חברת נסיעות פרטית המשווקת חבילות נופש לדובאי, זאת כשאזרחי ישראל ישראל מתכוננים לסגר שלישי ומעל 200 אלף מובטלים.

בטור נוקב שפורסם באתר 'המקום הכי חם בגיהנום' נחשף כי מעל ל-3,000 כתבות יח"צ פורסמו בחודשים האחרונים בתקשורת הישראלית על הפאר באיחוד האמירויות: "עיתונאים שנסעו על חשבון בנק לאומי, בנק הפועלים או מכון היצוא – יתקשו לבקר אותם. שלושת הטאלנטים של ערוץ 20, ינון מגל, שמעון ריקלין ואראל סג"ל נסעו על חשבון חברה תיירות כשרה. האם הם מחויבים עכשיו לקידום ולשיווק שלה?"

"במקום שהתקשורת תעסוק כל כולה במשבר הכלכלי והחברתי החריף ביותר שהיה בישראל, בחסות הקורונה והניהול הממשלתי הכושל, היא מסוחררת מעלייה וירידה במעליות של בורג' ח'ליפה", נכתב בביקורת באתר 'המקום הכי חם בגיהנום'.

העיתונאי עמית סגל המבלה גם הוא בימים אלה בדובאי, שילם בעצמו על כל הנסיעה והעלויות המוערכות בעשרות אלפי שקלים. את נסיעתה של העיתונאית עמליה דואק מימנה חדשות 12.

העיתונאי ברק רביד הצטרף לביקורת וצייץ: "עשרות עיתונאים נמצאים בימים אלו בדובאי במסגרת משלחות של גופים עסקיים בעלי אינטרסים כלכליים ועל חשבונם". העיתונאי חנן עמיאור הגיב לרביד: "אומר אחד מגדולי הנוסעים לחו"ל במימון גופים אירופיים פרו פלסטינים ואנטי ישראליים. ליצן חוצפן".

ברשתות החברתיות הגיבו הגולשים בזעם על הפטור הגורף מבידוד שמקבלים הישראלים החוזרים מדובאי: "אנשים טסים לדובאי, עושים חתונות, לא נבדקים בדרך חברה ועם ישראל כולו מקווה שהם ישארו בבידוד. הסיבה היחידה שהם לא נבדקים זה כי הם קמפיין הבחירות של נתניהו, כל "חגיגת דובאי" היא חלק משמעותי מקמפיין הבחירות של הליכוד, ועל הדרך יכנסו מאות-אלפי ישראלים לישראל בלי להיבדק. בושה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!