חרם מפרסמים

הלחץ עבד: אלימלך קשתי גורש מ'האח הגדול'

תמונה – אינסטגרם טום קשתי
בעקבות סרטון התקיפה שפורסם וחרם מפרסמים על 'האח הגדול', אלימלך קשתי הודח מהתוכנית - טום קשתי לדנית גרינברג: "אני מבין שממש משעמם לך. לא פלא שזרק אותך בעלך". צפו בסרטון

סערת קשתי'ס: בעקבות הלחץ ברשתות החברתיות ואיומים של 'ביטוח ישיר' וחברת 'שטראוס' שלא לפרסם בתוכנית, הפקת 'האח הגדול' הודיעה כי אלימלך קשתי עזב את בית האח הגדול.

מהפקת התכונית נמסר: "לאחר דיונים רבים ובדיקות יסודיות , "רשת13" והפקת האח הגדול החליטו לאפשר לדייר לצאת מבית האח הגדול על מנת להתמודד עם הטענות שהושמעו נגדו בימים האחרונים ועל מנת שיתאפשר לו להשמיע את גרסתו. מעורבותו של אלימלך קשתי באירוע תתברר בבית המשפט ולא בבית האח הגדול או בתקשורת. אלימלך זכאי להליך הוגן ולבירור ענייני של המקרה שלו. בדקות הקרובות ייצא אלימלך קשתי מהבית".

כזכור, יממה לאחר כניסת קשתי לבית 'האח הגדול', חשף הבלוגר עומרי חיון סרטון בו נראים אלימלך וטום קשתי בעימות עם קשיש במעלית בבניין מגורים ברמת גן לפני כשנה. מ"האח הגדול" נמסר בתגובה לדיווחים על הדחת קשתי מהתוכנית: "בודקים לעומק את המידע מהיממה האחרונה שהובא לידיעתנו. עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה".

בלעדי: אלימלך וטום קשתי מרביצים לשומר

בושה לערוץ 13 ולהפקת "האח הגדול" – צפו בדייר החדש אלימלך ואחיו טום קשתי מפוצצים מכות שומר מבוגר במגדל מגורים בתל אביב. הסרטון נחשף לראשונה בפורטל עומרי חיון שנה שעברה. הפקת התוכנית השמיטה בפרק הכניסה שאלימלך הוא בן דודה של האסירה המשוחררת פריסילה קשתי. משפחה של פושעים? שתפו את הסרטון הזה בכל מקום!

Posted by ‎עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on Monday, December 7, 2020

הדוגמנית דנית גרינברג שיתפה הסרטון הקשה שנחשף וכתבה: "אני לא מעלה דברים כאלה לסטורי, אבל איך הפקת האח הגדול מרש לעצמה להכניס דייר אלים? אם הוא ירים יד על אישה? אני עם דמעות בעיניים… אלימות מזעזעת על בנאדם מבוגר, חלש, שקוף, שיכול להיות סבא שלכם".

טום קשתי לא נשאר חייב והגיב במתקפת שיימיניג אישית נגדה: "תשתי מים ותירגעי. אני מבין שממש משעמם לך. לא פלא שזרק אותך בעלך, מסכנה, רודפת פרסום, משועממת ולא קשורה. לחשוב ששמתי לכם מעטפה של אלפיים שקל באירוע החתונה. לפחות מפאת הכבוד תבואי ותשאלי אותי מה קרה, לפני כל השעמום הכבד והבדידות שכנראה את עוברת. בחורה מסכנה שעוד מעט תקבל בעיטה מהחבר החדש שלה. בלתי נסבלת ויאללה תפרסמי גם את זה, יא מתוסכלת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.