"שופר עלוב"

קרן מרציאנו מתרגשת ומפרגנת: "הישג דרמטי"

תמונה – טוויטר קרן מרציאנו
העיתונאית קרן מרציאנו שיתפה את הגולשים בטוויטר על התרגשותה מהגעת החיסונים לישראל וספגה מתקפה מהגולשים: "שופר עלוב". ואיך דיווח העיתונאי נדב אייל? צפו

למרות של ציינה את שמו של ראש הממשלה נתניהו, מגישת הטלוויזיה קרן מרציאנו מותקפת בתגובות לפוסט שפרסמה בעמוד הטוויטר שלה על התרגשותה מהגעת החיסונים לישראל: "יש לי הרבה ביקורת על ניהול משבר הקורונה וההחלטות התמוהות של הקבינט. לצד זה צריך להגיד שהבאת החיסונים המוקדמת לישראל היא הישג דרמטי. זה באמת יום מרגש", כתבה מרציאנו וזכתה לתגובה משמעון ריקלין: "זה חלק מהקוד אצלכם שאסור סתם להחמיא בלי להעביר ביקורת לפני". העיתונאי נדב אייל דיווח בקצרה: "חיסונים וראש הממשלה שאומר שהוא יהיה הראשון להתחסן".

העיתונאית ליאת שטייניץ הגיבה בציניות: "כן הא? שום קשר לבחירות בטח". מיכאל רוזיליו הגיב בזעם: "קרן מרציאנו הפכה לשופר כל כך עלוב, שזה בלתי נתפס"

פרופסור רן בלייכר, יועץ בכיר לקבינט הקרונה צייץ: "מי שלא מתרגש מהאירוע הזה, של הגעת חיסונים ראשונים לישראל, כנראה לא מבין את גודל השעה. ההישג המדעי הבלתי נתפס, מזיהוי הנגיף לייצור המוני תוך פחות משנה. וישראל עשויה להיות המדינה הראשונה (!) שמגיעה לחסינות בטוחה של כל האוכלוסיות בסיכון."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.