לא שותקת

צופית גרנט: "הגיעו מים עד נפש. הפסקתי להכיל"

תמונה – פייסבוק צופית גרנט מיכל רנד

יוצאת למלחמה: לאחר חודשים של שתיקה לשיימינג ברשת והפגנות מול ביתה, מגישת הטלוויזיה צופית גרנט רומזת בפוסט קצר שפרסמה בפייסבוק על תביעה משפטית שבדרך ככל הנראה נגד מיכל רנד, פרודתו של הזמר שולי רנד: "הגיעו מים עד נפש. הפסקתי להכיל, יוצאים לדרך", כתבה גרנט בעמוד הפייסבוק שלה.

בתגובה לשידור תוכנית 'המקור' בערוץ 13 על סכסוך הגירושין המכוער, האשימה מיכל את צופית: "שקר וכזב, אתה הכרת את צופית עוד הרבה לפני והיא הייתה בהופעות שלו, ראיתי אותה מאחורי הקלעים בהופעות שלו ולא ידעתי שמתנהל רומן".

בפוסט נוסף שכתבה רנד היא האשימה את צופית גרנט בהטרדת מגיבים לכאורה ברשתות החברתיות: "צלופחית פלוצחית אולי תנוחי? אתמול בלילה את צלופחית והשולי ביותר שלך לא הפסקתם להטריד תומכים שלי. פניתם לכל מי שתומכת בי ואיימתם עלייה. לא רק זאת שהוצאתם דיבתי דיברתם לשון הרע שיקרי ומגמתי. צלופחיניו ממה את מפחדת? הוא שלך לעד! לעולם לא אקח אותו. את לא חייבת לנסות למגר לו את כל המשפחה בכדי שתרגישי בטוחה. אתם עוסקים בהסתה מאחורי הקלעים. בואו נתעמת מול כל עם ישראל. פחדנים!!! לא לפחד כשהאמת יוצאת החוצה, זו דרכה של האמת. כל הפניות לחברים שלי מוכיחות שאתם מתים מפחד לנוכח האמת המתחמקת פנימה לחייכם."

שולי רנד שם סוף לשמועות הבלתי פוסקות שרודפות את חייו | "המקור", עכשיו בערוץ 13, באתר ובאפליקציה >> https://13tv.co.il/live/

Posted by ‎ערוץ 13‎ on Thursday, December 3, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.