צפו בוידאו

יש בי אהבה: רה"מ נתניהו ועדן בן זקן בדואט משותף

תמונה – ישראל בידור
ראש הממשלה בנימין נתניהו והזמרת הצעירה עדן בן זקן בדואט משותף באולפן "יש בי אהבה והיא תנצח" של אריק איינשטיין למען עמותת כן לזקן. צפו בוידאו

ראש הממשלה בנימין נתניהו והזמרת עדן בן זקן בדואט משותף ועוצמתי עבור עמותת 'כן לזקן': "שמחתי להתגייס עם הזמרת המדהימה עדן בן זקן לביצוע השיר "יש בי אהבה", אני מתרגש לראות את הדור הצעיר שמתייצב, בהתאם להנחיות, למען סבא וסבתא, למען האוכלוסיה שמתמודדת עם בדידות – אני קורא לכל מי שיכול – להצטרף", כתב נתניהו.

שר הרווחה איציק שמולי תקף: "מפרגן לנתניהו על הספונטניות ויכולת הזמרה. ובכל זאת, עדיף שיקדם כבר תקציב ונעלה בו לפי דרישתי את קצבאות הזקנה, מאשר שישתתף בפרסומות כדי לגרד להם כמה שקלים בתרומה."

העיתונאי אבישי בן חיים צייץ: "מי שלא ראה את ביבי שר "יש בי אהבה והיא תנצח" עם עדן בן זקן, לא יבין למה גם בבחירות הבאות הוא ינצח."

כתב ynet איתמר אייכנר צייץ: "כל פעם שמתקרבים לבחירות הוא חוזר לכישורי המשחק שלו. עכשיו מתברר שהוא גם זמר. מדהים הראש ממשלה הזה"

שמעון ריקלין הגיב: "נתניהו עם עדן בן זקן. קליפ אדיר. איפה הוא ואיפה שאר המתמודדים שעוד לא החליטו עם מי ואיך לרוץ בבחירות הקרובות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.