הקרב על מרוקו

ג'ודי מוזס: "לא נעים לי להרוס מסיבות"

תמונה – צילום לשכת עורכי הדין
העיתונאי גיא לרר מפרגן ותוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו על השגת הסכמי השלום עם מדינות ערב - ג'ודי ניר מוזס טוענת לקרדיט על נרמול היחסים עם מרוקו. צפו בתגובות

העיתונאית לשעבר ג'ודי ניר מוזס, גרושתו של השר לשעבר סילבן שלום צייצה: "לא נעים לי להרוס מסיבות אבל סילבן כשר החוץ החל את ההתקרבות המסיבית לעולם הערבי, היינו אורחים של המלך המקסים, התארחנו בבית הארחה של הארמון בקזבלנקה, סילבן ופרושאור ישבו איתו שעות אותי הזמינו להיכנס בסוף.. והמלך היה פשוט חם. מאז ביקרו אלפי ישראלים מצוידים בדרכון כחול לבן במרוקו". אוסנת זוהר הגיבה: "אין ספק שבמרוקו היית הכפכף של המלך".

https://twitter.com/JudyMozes/status/1337392733590335488?s=20

מגיש הטלוויזיה גיא לרר: "מסתכל על ההישגים המדיניים הכבירים של נתניהו. מאושר, באמת. ואז חושב על הפלגנות, התועמלנות, החזירות הכלכלית, השנאה לחצי עם, השחיתות לכאורה. כמה הדברים הרעים לא קשורים לטובים. כמה הרעים קטנוניים ולא נחוצים להגשמת הטובים. איך היה יכול להיות רה"מ מעולה אם היה נגמל מהם. איזה פספוס. ריקלין: "מרוב אושר כל הציוץ טינוף אחד גדול עליו. אתה בסך הכל דרוקר לעניים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.