נורמליזציה בהומור

עקיבא נוביק נגד גיא הוכמן: "יצא בלא שיהוי למסע טבח"

תמונה – אינסטגרם גיא הוכמן

העיתונאי עקיבא נוביק יוצא במתקפה נגד הקומיקאי גיא הוכמן שעלב בהומור במקומיים במהלך ביקורו בדובאי שם גם נעצר לאחר שצילם במקום אסור: "איחוד האמירויות עובר בורגסיזציה מהירה. מה שעבד איכשהו באיה נאפה ובמזרח אירופה לא יעבוד בדובאי. לפני שמשרד החוץ יתבקש לחלץ ״בני טובים״ מבתי הכלא שם, כדאי שנתאפס"

"הסנונית הראשונה היתה ביקור הקומיקאי גיא הוכמן בדובאי בשבוע שעבר. הוכמן בא במטרה מוצהרת להביך את מארחיו, ובכישרון רב הצליח להיראות גרוע הרבה יותר מהם. אך נחת בשדה התעופה ומיד עטה גלאבייה וכאפייה ויצא בלא שיהוי למסע טבח ביחסים המתרקמים בין שתי המדינות.

נוסיק ממשיך ותוקף: "עם להיטים כמו: "אתה מאפגניסטאן? אתם מאוד טיפשים", "פקיסטאן? אם לא תהיו חברים שלנו, תהיו פאקיסטאן" (משחק מלים שאני מתבייש להסביר מרוב שהוא עלוב). הוכמן חילק דגלי ישראל למקומיים שלא רצו בהם, עלב באדם על שהתקשה להגות פ' דגושה, והצליח להיעצר בקניון. זה היה חינני כנעיצת ציפורניים בלוח", תקף נוביק וגם קיבל תגובה מהוכמן.

גיא הוכמן הגיב בעקיצה לנוביק בטוויטר: "עמית סגל היה כותב את זה יותר טוב. אתם רואים עקיבא נוביק, אני רואה – עמית סגל נטול כישרון"

לא ברור למה נעצרתי, רק ניסיתי לעשות שלום עם שאר העולם הערבי.

Posted by Guy Hochman on Thursday, December 10, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.