תומך נסתר

הצל מבטיח לסער: "לעולם לא אלכלך עליך"

תמונה – אינסטגרם

פעיל הימין יואב אליאסי (הצל) לא מצטרף למתקפה של הליכוד והביביסטים ברשתות החברתיות נגד ח"כ גדעון סער שערק מ'הליכוד' ומקים מפלגה חדשה נגד רה"מ נתניהו.

בפוסט שפרסם חושף 'הצל' למה לא יתקוף את סער: "מה הולך גדעון? הכל טוב? יופי, אני שמח! אני מכיר אותך שנים עוד מממשלת שרון ששלחת אותי בשמו של ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל לייצג את ישראל כשגריר בכל הקולג'ים בארה"ב מחוף לחוף והיה לנו קשר טוב, וגם עזרת לי מכל הלב כשביקשתי, לכן ויש לי חסד נעורים גדול אליך ואני לא כפוי טובה ובגלל זה אישית אני לעולם לא אלכלך עליך ולא על משפחת (ותאמין לי שהרבה פעמים נשכתי את הלשון) וממה שאני מכיר אתה באמת אדם טוב."

עוד כותב הצל: "פוליטית לעומת זאת פחות גבר, פחות, פחות, פחות.. אבל זה כבר עניין שלך. רק דבר אחד, אם כבר עזבת את הליכוד, למה לא לקחת איתך גם את צחי הנגבי, יואב קיש, יולי אדלשטיין ויובל שטייניץ? היית כבר לוקח איתך את כל הטרמפיסטים הסחטנים ומשאיר ליכוד נקי. בכל מקרה מאחל לך בהצלחה בתור משיח השמאל החדש ובהצלחה עם מפלגת רק לא ביבי החדשה! נתראה אחרי הבחירות בג'וב החדש שלך תחת נתניהו", סיים הצל את הפוסט.

העריק לשעבר ממפלגת 'הליכוד' ח"כ בוגי יעלון תקף את גדעון סער בראיון לגל"צ: "טרמפיסט של שינוי. הוא נתן גיבוי תקופה ארוכה לנאשם עם שלושה כתבי אישום. לא יודע להבטיח שהוא לא יישב תחת נתניהו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!