לאחר הסערה

אייל גולן מגיב לסרטון הנשיקה מדובאי

תמונה – פייסבוק אייל גולן

הזמר אייל גולן מסתבך שוב בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות מדובאי שם בילה ללא רעייתו הטרייה דניאל גרינברג.

בתיעוד שעורר סערה ברשת, נראה גולן מקבל חיבוק חם ואוהב מאישה אנונימית במהלך מסיבת בריכה המונית עם חברים במלון יוקרתי בדובאי.

בעקבות השמועות פרסם גולן תגובה וטען: "זו מיקי, היא כמו אחותי, היא ובעלה רונן הם חברים טובים שלי מזה שנים רבות. נפגשנו בדובאי לאחר שלא התראינו כל תקופת הקורונה, הם זוג יקר ואהוב ובילינו יחד כהרגלנו. אני לא מוכן לתת יד לעוול שנגרם לי, לאשתי ובטח לילדיי בגלל סרטון שהוצא לחלוטין מהקשרו".

עוד כותב גולן: "עצוב לי לגלות בכל פעם מחדש שיש אנשים שכל מטרתם לפגוע ולחבל בחייהם של אחרים ומסוגלים להפיץ סרטון כזה לכלי התקשורת ולזרוע כל כך הרבה רוע. כולנו בני אדם ואנחנו צריכים להיות אחד בשביל השני ולא נגד.

"קהל אהוב שלי, בזכותכם אני ומשפחתי נשארים חזקים במקרים מהסוג הזה, זה כנראה אף פעם לא יהיה פשוט אבל אתם משאירים אותנו שפויים".

רעייתו דניאל גרינברג התייחסה גם היא לפרסומים וכתבה באינסטגרם: "לא הבנתי על מה כל הרעש האמת. על נשיקה בלחי? אני קוראת את ההודעות שלכם ודבר אחד יש לי לומר: אני חיה בשלום עם בעלי היקר. תודה על הדאגה בכל אופן" כתבה גרינברג לגולשים והוסיפה: "בעלי, איך שנגמר הבידוד אני מפצצת אותך בנשיקות על הלחי וגם על השפתיים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!