צפו

כיסאולוגיה, פיצה וכדורגל: אבנר נתניהו וברק רביד בקרב ציוצים

תמונה – לשכת רה"מ
אבנר נתניהו מנצח את העיתונאי ברק רביד בקרב ציוצים בטוויטר. ואיך הגיב נפתלי בנט להצעת ליברמן להתאחד עם סער ולפיד נגד נתניהו. צפו

אבנר נתניהו, הבן השקט של ראש הממשלה נתניהו, התייחס להצעת האחדות של ח"כ ליברמן ללפיד בנט וסער, לרוץ במפלגה אחת בכדי לנצח את רה"מ נתניהו.

"שיוסיפו גם את גנץ והורוביץ ובוגי ושושנה הכבשה ואז תהיה רוטציה של כל אחד לחצי שנה. די עם כל ״האיחודים״ האלה, אין מאחוריהם כלום חוץ מכיסאולוגיה. כזאת בדיחה", צייץ אבנר וזכה לתגובה צינית מהעיתונאי ברק רביד שהגיב: "כיסאולוגיה".

אבנר לא נשאר חייב וצייץ תגובה עוקצנית שצברה מעל אלף לייקים: "אהבתי אותך יותר בתחקירים על הפיצה שלי". (צילום מסך בהמשך הכתבה). ברק רביד: "ואני אהבתי אותך יותר בציוצי הכדורגל. החיים קשים".


יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט הגיב להצעתו של ליברמן להתאחד נגד נתניהו וכתב: "איווט, צו השעה האמיתי הוא לעזור ל800 אלף המובטלים, לא ל4 פולטיקאים. תוכנית כבר יש. אתה מוזמן לעזור. היתר לא מעניין"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!