זעם ברשת

אין קומבינות: בוטלו החיסונים ל'הישרדות'

תמונה – צילום מסך רשת 13

נתפסו וביטלו: לאחר הזעם ברשתות החברתיות על קופת חולים 'כללית' שחתמה ככל הנראה על הסכם לעקוף את התור העמוס לחיסונים בשביל עובדים בהפקת תוכנית הריאליטי 'הישרדות' שאמורים לטוס בחודש הבא לצילומי התוכנית בחו"ל.

מהפקת הישרדות נמסר בתגובה לעיתונאי רן בוקר: ״הפקת הישרדות חתמה על הסכם עם הכללית עוד טרם וללא קשר לקווי טלפון או מערכות מחשוב כאלה או אחרות . המטרה היא להוציא צוות בריא לצילומים של תוכנית דגל בטח ובטח כשרשת מובילה ״בטוח שמתחסנים״

מהפקת "הישרדות" נמסר בתגובה: "הפקת 'הישרדות' חתמה על הסכם עם הכללית עוד טרם וללא קשר לקווי טלפון או מערכות מחשוב כאלה או אחרות. המטרה היא להוציא צוות בריא לצילומים של תוכנית דגל – בטח ובטח כשרשת מובילה את המקפיין 'בטוח שמתחסנים'.

ברשתות החברתיות הגיבו הגולשים בזעם נגד החלטת קופת החולים להעניק קיצור מיוחד לתור העמוס לחיסוני הקורונה: "זה חרפה ברמה קיצונית ביותר. הצוות של השרדות מעניין למדינת ישראל ואזרחיה את קצה הזרת. שיצלמו עם מסיכות, המסכנים. בואו נעשה את זה יותר פשוט: חרם מפרסמים על כל הפקה שמנסה לעקוף קשישים בדרך לחיסון הקורונה. ראינו שזה יכול לעבוד", צייץ גרשוני.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.