הצל נגד דניאל

חיסון למפורסמים: "החוצפה הכי גדולה ששמעתי"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

תגובות זועמות ברשתות החברתיות נגד פרשן חדשות 12 רוני דניאל ומפורסמים נוספים, המצליחים לעקוף את התור העמוס להזמנת חיסונים ומגיעים להתחסן ראשונים מפני נגיף הקורונה.

אושיית הרשת 'הצל' תקף את קופת חולים כללית שהעניקו יחס מעודף למפורסמים מתי שאביו החולה ממתין שעות בטלפון בניסיון להזמין תור לחיסון: "החוצפה הכי גדולה ששמעתי. ישבתי וראיתי את מצעד כתבי ועיתונאי ישראל הפריבילגים, הבריאים, המדושנים, העשירים והמפורסמים של חדשות 12 ו־13 מקבלים חיסון נגד קורונה. חלקם נמצאים באותה קופת חולים כללית שההורים שלי נמצאים בה (אמנון לוי, אני מסתכל עליך).

"אבא שלי אדם חולה, 100% נכה, מתחנן לקבל את החיסון במהרה כדי שיוכל לצאת סופסוף מהבית אחרי שהוא סגור שמונה חודשים בביתו בפחד עצום, ובמקום לתת לו את החיסון, נתנו לו את התאריך לעוד חודשיים וחצי!. קופת חולים כללית מעדיפים לתת לאנשים בריאים ומפורסמים ומזלזלים בחולים שבסיכון, וכל זה רק כדי שיראו את הלוגו שלהם בטלוויזיה."

חיים יבין, רוני דניאל, גילה אלמגור מאיר כהן..בדרך פלא בין המתחסנים הראשונים יש יצוג מפתיע לאלה שהכי שונאים את זה…

Posted by Ronny Gordon on Tuesday, December 22, 2020

לסיוף תוקף הצל ומאיים: "אני לא מאיים ולא כלום, אבל אתם צריכים להתבייש בעצמכם. זה הכל. אם יקרה משהו לאבא שלי (כן, עכשיו אני מאיים) אתם לא תראו ממני מנוחה. אנשים חולים צריכים לקבל את החיסון לפני כולם. לפני מפורסמים, לפני פוליטיקאים, לפני כתבים ולפני כל אחד אחר. תתביישו! כללית", תקף הצל.

החוצפה ההכי גדולה ששמעתי. אתמול ישבתי וראיתי את מצעד כתבי ועיתונאי ישראל הפריבילגים, הבריאים, המדושנים, העשירים…

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Monday, December 21, 2020

אביו של הצל לא לבד, גולשים רבים נוספים התלוננו על התנהלות הקופה במתן עדיפות למפורסמים: "התקשרתי אתמול להזמין.. בעלי מעל שישים ואני חולה כרונית.. מעל שעה בקוו.. ולבסוף אמרו לי אין תורות בחודשיים הקרובים בצפון הכל מלא. אפילו ביקשתי לנסוע רחוק.. אין… ואז אמרתי בליבי אתמול ראיתי טלביזיה כל אלה שהיו נגד החיסון.. וכל המפורסמים.. על היום הראשון מתחסנים.. להם ממש סידרו תורות מהר.. איך.. ממש הזוי.. העיקר אמרו אין קורונה ורצו ראשונים להתחסן!!!!", התלוננה דוריה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.