לראשונה בישראל

הישג ענק: השופט סיימון קאוול מצטרף לרשת 13

תמונה – צילום רשת 13

סיימון קאוול, שופט הרילאיטי המפורסם והמצליח בעולם, יצטרף לצוות השופטים בעונה הבאה של 'אקס פקטור הישראלי. סיימון משמש גם כשופט בתכניות "אמריקן איידל ו-"גוט טאלנט" האמריקנים, והוא גם זה שיצר את פורמט תוכנית הריאלטי "אקס פקטור" המקורי.

מרשת 13 נמסר:מרשת 13 נמסר : ״לראשונה סיימון קאוול מגיע לשפוט מחוץ לארה״ב ובריטניה, זהו הישג אדיר לטלוויזיה בישראל. קאוול הוא אחד מאושיות המוזיקה הגדולות והמשפיעות בעולם והשתתפותו כשופט בפורמט הישראלי נותנת הזדמנות לחשיפה בינלאומית לזמרים וזמרות מהארץ. בימים אלה מתחילים ברשת לעבוד על העונה החדשה של אקס פקטור ישראל ולצידו של סיימון קאוול ישבו שופטים ישראלים אשר הוא יהיה שותף לבחירתם״.

סיימון קאוול מסר: "במהלך השנים מצאנו כישרונות מדהימים בכל העולם עם הפורמט האקס פקטור. אני כבר לא יכול לחכות לראות מה יש לישראלים להציע".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.