צפו

מתקפה ברשת נגד דנה ויס "ביביסטית עלובה"

תמונה – פייסבוק דנה וויס
ח"כ יפעת שאשא ביטון (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
ועדה
וועדות
ועדות
וועדה
כנסת
ירושלים
ימי קורונה

"ביביסטית עלובה": מתקפה משמאל נגד מגישת הטלוויזיה דנה ויס לאחר ראיון נוקשה שקיימה עם ח"כ יפעת שאשא ביטון שפרשה למפלגתו של גדעון סער ותקפה את נתניהו: "החבירה לגדעון סער היא , הגיע הזמן שתהיה כאן אלטרנטיבה שלטונית".

דנה וויס: "למה? למה? להסכמי השלום שראש הממשלה מביא? לחיסונים שהוא מביא? לשגשוג הכלכלי שהיה כאן בעשור האחרון?", הקשתה ויס על שאשא ביטון שנותרה בהלם.


הגולשים משמאל לא אהבו את הראיון הנוקשה והגיבו במתקפה נגד ויס: "דנה וייס ביביסטית לא קטנה"."דנה וייס אינה ביביסטית אבל כמו עוד כמה מעמיתיה מרוב פחד להחשב אנטי ביבי היא קורעת לגזרים את כל מי שנגדו ומטפלת בכפפות משי בכל מי שבעדו", כתבה גולשת נוספת.

העיתונאי יוסי דוידוב צייץ: "מה אני אוהב בקטע מתוך הריאיון שערכה אמש דנה ויס עם ח״כ ביטון? את העובדה שהיא למעשה די חשפה חלק ממה שהיא חושבת ובעיקר מכירה במציאות".

https://twitter.com/netanyahu/status/1343185416950870017?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.