קרב קולגות

קרב מכוער בשידור חי: "אתה מסית ומפלג פי מאה מנתניהו"

תמונה – ארכיון רוני קובן/כאן 11

אש בשידור חי: העיתונאים ינון מגל ובן כספית נקלעו לקרב קללות מכוער בשידור חי ברדיו 103, לאחר שבן כספית האשים את מגל בהסתה וכינה אותו זבל בגלל שלעג על מסיבת העיתונאים של חולדאי: "אל תגיד לי זבל. אתה תת רמה, אתה כל הזמן מחלק ציונים".

בן כספית: "אתה כל הזמן מנסה לפלג אותנו בין אשכנזים למזרחים, לשלום חנוך ואייל גולן, אתה כל הזמן מפלג משסע ומסית".

ינון מגל: "גם נתניהו מפלג משסע ומפריד. ואני שואל אותך כל יום למה הוא הוא מסית? ואין לך פעם אחת להגיד. אתה מסית פי מאה ממנו. אתה מסית מכפיש, מפלג ומשסע פי מאה ממנו. הדיבור שלך הוא נמוך, מגעיל. נתניהו לא קילל בחיים לא הרים את הקול שלו. כל הקריירה שלך, אתה עושה כסף על חשבונו אתה חי על חשבונו"

בן כספית: "אני חיי על חשבונו? תתבייש לך על הזבל עכשיו, אני בנאדם שבחיים לא קיבל מתנה תתבייש לך".

ינון מגל: "אתה בנאדם אובססיבי, כל האובססיה שלך זה מה שנותן לך חיות. איזה רמה אינטלקטואלית של בנאדם. מי אתה בכלל שלא מגיע לקרסוליים שלו שתדבר עליו?".

בן כספית: כל מי שרוצה להרוס את המדינה אני נלחם נגדו. אני בכלל לא מעמיד את עצמי להשוואה מולו וגם לא מולך, אבל אתה והוא ממשיכים להסית ולפלג, ולוקח את את הרכבת המפלגות וישר הולך לאייל גולן ושלום חנוך ואני לא יהיה חלק מזה, וכל פעם שתלך לשם אני אגיד לך שזה זבל".

ינון מגל: "אז אתה זבל בעצמך. טוב יאללה יאללה, אין לי כוח לדבר עם האיש הזה. צא לפרסומות. שתוק שתוק".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.