מאיים ומקיים

ציוץ משפיל: אייל ברקוביץ' תובע את נעם פתחי

תמונה – פייסבוק אופירה וברקו

לא שותק: הכדרורגלן לשעבר ומגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ׳, הגיש הבוקר תביעה בסך 142 אלף שקל לבית המשפט בת"א, נגד העיתונאי ומגיש הרדיו נועם פתחי, בטענה כי השפיל אותו בסדרת ציוצים שפורסמו נגדו בטוויטר: "המטרה הייתה להשפיל את התובע, לעשותו למטרה לבוז, לשנאה וללעג, בחוסר תום לב", טוען ברקוביץ' בכתב התביעה.

ברקוביץ' נגד פתחי (צילום: פייסבוק נעם פתחי)

״בכוונה תחילה לפגוע, תוך שימוש באלימות מילולית, בבריונות מכוערת ובביטויי גנאי קשים. אם לא די בפרסום הראשון, הנתבע המשיך באובססיביות בלתי מוסברת לפרסם פרסומים הפוגעים בשמו הטוב של התובע, פרסומים ציניים ומכוערים שנעשו באופן בלתי הוגן, במגמתיות ובמטרה לפגוע בכוונה תחילה בתובע", נכתב בתביעה שהגיש עו"ד של ברקוביץ'.

פתחי הגיב בבדיחה לתביעה שהוגשה נגדו: "אייל ברקוביץ אמר שהוא תובע אותי על 100,000 שקל, קיבלתי כרגע ידיעה שהוא תובע בסוף על 142,000 שקל. אז מה, הוא גילה שהעורך דין עולה איזה 42,000 שקל?"

https://twitter.com/noam_fathi/status/1344630885589594114?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.