לא שותק

עמית סגל בראיון סוער: "על אפם ועל חמתם"

תמונה – ארכיון קרן תקווה

בעקבות המתקפה שספג לאחר שדיווח על פריצת מפגיני בלפור את המחסומים בכניסה למעון ראש הממשלה בבלפור, העיתונאי הבכיר עמית סגל מגיב במתקפה חריפה נגד 'התקשורת הישראלית' בראיון לאראל סגל ברדיו 103.

"אני חושב אם נתבונן, יש כאן קבוצה קטנה שהתרגלה שאולפני הטלוויזיה ובפרט אלה של יום שישי, היא הממלכה שלהם, היא המקדש שלהם, לא מתקרב אף טמא אף אחד מהקסטה התחתונה, אף אחד דתי אך אחד מזרחי אף אחד עם דעות אחרות.

והזעזוע האמיתי עם כל הכבוד, הוא לא על השאלה אם המחסום נפרץ או נעבר ואפילו לא על גבעת הקפיטול. אתה יודע איך? כי אין שום ידיעה שתשודר על ידי באולפן שישי או על ידי איילה חסון כולל תחזית מזג האוויר שלא תזכה במטר של קללות ונאצות וגידופים מתוך איזה תקווה משונה שהדבר הזה יזיז או יסתום פיות. זה בכלל לא מטריד אותי, זה לא יסתום לי את הפה".

אני רק דואג, באמת אני דואג לכתבים צעירים למשל, שסיקרו בחודשים האחרונים את מחאת בלפור הלא ידועה בכינויה 'מדינה במחאה' כמו שזה מותג בחדשות כי כבר ידוע שכל המדינה במחאה, והם לא העזו להגיד את האמת פן יבולע להם, פן הם יותקפו, פן אם יסתמו להם את הפה פן אם הם יוצגו כביביסטים בגלל שהם העיזו להגיד את האמת".

לסיום תקף סגל: "וכל האנשים האלה שבמשך שנים מכרו לנו את השטויות שלהם על תקשורת חופשית על איך הם אוהבים וכמה הם רוצים וכמה חשוב שנשמע את הדעתנות, כשזה לא בדעה שלהם האנשים האלה מתגלים כסותמי הפיות הגדולים ביותר ועל אפם ועל חמתם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.