צפו

החרדים זעמו ואיילה חסון דחתה את השידור למוצ"ש

תמונה – ארכיון ערוץ 1

בעקבות הסערה בציבור החרדי על שידור כתבה וצילומים של מנהיג הציבור החרדי הרב קניבסקי בתוכנית המשודרת בשבת, מגישת הטלוויזיה איילה חסון נענתה לבקשות ותדחה את שידור הכתבה למוצאי שבת.

"השבוע צילמתי בבני ברק כתבה, חלק ממנה צולם בביתו של הרב קנייבסקי. מי שצולמו שם לכתבה לא ידעו שהיא מיועדת לשידור ביום שישי בערב. אני מכבדת את רגשותיהם ואמונתם. הכתבה תשודר במוצאי שבת בתוכנית המטה המרכזי", הגיבה חסון לסערה בציבור החרדי על שידור הכתבה בשבת.

הגולשים החרדים הציפו במחמאות את חסון על החלטתה, ביניהם העיתונאי ינון מגל שצייץ: "שמח לשמוע. יישר כח וגם אוכל לראות".

מוקדם יותר הערב תקף העיתונאי החרדי אריה ארליך וכתב: "לשדר בליל שבת קודש כתבה טלוויזיונית על מרן רבי חיים קניבסקי, רב שהתורה היא כל חייו, יהודי ש-90 שנה לא משתמש בשבת בחשמל מרוב זהירות בכבוד השבת – זה שיא מחפיר ומביש של אטימות ובוז לאמונה של יהודים. ראוי לנקוט בכל אמצעי חוקי כדי לעצור זאת. מקווה מאוד שהחרפה תימנע."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!