פגיעה ברגשות

איומים בחרם: זעם חרדי על ארץ נהדרת

תמונה – טוויטר

סערה בציבור החרדי בעקבות חיקוי לעגני של מנהיג הציבור החרדי הרב חייב קניבסקי ונכדו יענקי, בתוכנית 'ארץ נהדרת' שתשודר הערב.

חבר הכנסת משה גפני מדגל התורה הגיב: "שיישרפו בגיהנום".

ח"כ משה ארבל מש"ס תקף: ״אנשי ארץ נהדרת לא פגעו רק בכבודו של הגר"ח קנייבסקי אלא בציבור עצום של מסורתיים, דתיים וחרדים שמעריצים את גדו"י. הוו זהירים בגחלתן שלא תיכוו!"

השרה עמר יענקלביץ' מכחול לבן' גינתה: "מרן הרב חיים קנייבסקי שליט"א הוא רבם ומורה דרכם של רבבות יהודים, בארץ ובעולם. יצירת חיקוי פוגעני ומזלזל בו, היא פגיעה עמוקה ברגשותיהם הדתיים. אני קוראת ליוצרי התכנית ולערוץ 12 לא לשדר את הקטע ולשמור על כבודו של הרב ושל הציבור העצום שיפגע מכך."

בתגובה לחיקוי הלועג, מאיימים פעילים ועיתונאים חרדים בחרם על מפרסמים בתוכנית. כמו כן הופצו מספרי הטלפון של עורכי התוכנית תחת הכותרת "חלוקת עזרה למשפחות".

העיתונאי אריאל אלחרר צייץ: "‏מתארגנת כעת קבוצה של כמה פעילים המתכננים לרכז את כל הפרסומות הערב שיופרסמו בתוכנית ארץ נהדרת ולקרוא לציבור החרדי להחרים את אותם עסקים, זאת בעקבות הזלזול בגר"ח קנייבסקי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.