סערה ברשת

יהורם גאון תוקף: "על מצחם אות עליו יהיה כתוב זהירות! אני לא מחוסן!"

תמונה – אתר גל"צ

בדרך להתמודדות על תפקיד נשיא המדינה הבא, הזמר והיוצר יהורם גאון מסתבך עם מתנגדי החיסונים ברשתות החברתיות לאחר שהציע בפוסט שפרסם ברשת, להדביק למתנגדי החיסונים שלט על שלט על המצח: "יש לי בקשה מאלה המסרבים להתחסן בכל הכבוד הראוי שישימו בבקשה על מצחם אות עליו יהיה כתוב זהירות!!! אני לא מחוסן!!! שנדע מי הם בהולכם ברחוב ונברח מהם בריצה", הציע גאון.

עוד כותב גאון: "וזאת מן הטעם שאני מפחד מהם, וכמו שהם משתמשים בזכותם החוקית על גופם, אני מבקש לנצל את זכותי החוקית על גופי שלי כדי להישמר מהם, אני מפחד שידביקו אותי בזכות החוק שאומר ש"זכותו של הפרט להחליט על מעשיו ומאווייו בהתאם לבחירתו, ולכל אדם החרות מפני התערבות בגופו ללא הסכמתו", החוק נשמע טוב ראוי ונאור, אבל אני משוכנע שמנסחי החוק לא לקחו בחשבון (בעת שניסחו אותו), אפשרות של קטסטרופה עולמית כמו מגיפה מדבקת בה האדם אינו לבדו במאבק וגופו בעל הזכויות הופך להיות חלק מרבים וזכויותיהם לחיות".

"זה מצב חרום בו זכויות אדם עלולות להיות לרועץ מקרה קלאסי בו חוקים מסוימים חייבים להתאים עצמם לסיטואציות חד פעמיות כלל עולמיות כמו מגיפה וחיסון, "זכותך על גופך" אומר החוק, אבל מה לעשות שגופך בעת מגיפה הקרוב לגופי במרכול, בבית הקפה, בגינה, בבית הספר, יכול להדביק אותי וגם להרוג, איפה זכותי? לחיות".

לסיום כותב גאון: "סרבן חיסון יקר, אנא השתמש בזכותך לא להתחסן ושב בבית אל תצא משם עד שתחלוף המגיפה כבד את זכותי המבקשת להשאר בריא. חוקים נוצרים כאמצעי עזר לשיפור החיים כדי לעשותם תקינים וראויים יותר, חוק הוא כלי, לא תכלית ואם החוק הופך תכלית , הוא מאבד את מהותו ,והוא הופך בימי מגיפה ממשהו שמסייע לבני האנוש לחיות , לסתם נטל שיכול לגרום למותם."

הגולשים ברשתות החברתיות הגיבו במתקפה נגד הזמר יהורם גאון: "יהורם היקר והאהוב, למה שלא אתה תשים על מצחך שלט "התחסנתי", ותבקש מכל מי שיתחסן שיעשה כמוך, ותוכלו לבלות יחדיו בגאווה? לפחות נדע מי הם אלה שמעדיפים להיות שפני-ניסיון, הפתאים של המאה !!! ודרך אגב, תקוותי, שמודעה זו שלך, אינה מאששת למעשה שאתה שפן-ניסיון, כי באמת מוזרה כל מילה שכתבת…גש לרופא בבקשה-ולא לאחד שהזריקו לו", הגיב דוד.

גולש נוסף בשם ישראל הגיב: "כדי להיות נשיא צריך להבין על באמת שכל האזרחים שווים ואות קיין זה כמו טלאי צהוב אז אתה יכול אולי להתמודד בגרמניה". שירלי הגיבה: "טלאי צהוב אתה רוצה? לא מספיק שאתה עובר על חוק יסוד האדם וחירותו, ממה אתה כ"כ חושש אם אתה מחוסן. לא יצליח לכם!! האמת תצא לאור"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.