קרב ברשת

עמית סגל נגד יאיר נתניהו: "הגיע הזמן שכל אדם הגון יגיד די לסתימת הפיות"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

ירי בנגמ"ש: העיתונאי עמית סגל יוצא במתקפה נגד העיתונאי שמעון ריקלין ויאיר נתניהו שתקפו את עיתון 'מקור ראשון' שצירפו עיתונאי לענייני משפט שלטענתם שמאלני מדיי: "החתמתו של ביני אשכנזי הכתב השמאלני שעבד במרקר. במקור ראשון. היא רק עוד דוגמא קטנה לתפקיד החשוב של הציונות הדתית בשימור האליטה. ששולטת במרבית הבמות התקשורתיות למרות שהיא מיעוט בחברה הישראלית. יותר עדיף היה להביא מישהו עם קול אחר שמייצג את הרוב הדומם והמושתק. וחבל", כתב ריקלין הבוקר.

עמית סגל הגיב במתקפה וכתב: "הביריונות והבורות ערכו היום דרבי בימין, ויצאו תיקו: מקור ראשון העז לתת לביני אשכנזי לכתוב מעת לעת, לא קבוע, על נושאים כלכליים-משפטיים, לא על משפט נתניהו. יערה זרד ושמעון ריקלין, שניים שלקחו מהשמאל את הבולשביזם אבל לא את הקלאס, התנפלו על העיתון בטענה שזו הוכחה לחנופה לשמאל."

"וכעת לעובדות: ביני אשכנזי (הנחמד והמוכשר) הופיע בערוץ 20 של ריקלין וזרד עשרות פעמים, הרבה יותר משיכתוב כאורח במקור ראשון. בניגוד לטענות השקריות של הצמד, מגובים כמובן בידי יאיר נתניהו, ביני איננו ״כתב קבוע שם״, אלא פרילנס, למרות שבעיניי גם זה רצוי ומקובל. הגיע הזמן שכל אדם הגון יגיד די לסתימת הפיות, איתור והשמדת החשודים בשמאלנות, השקרים הדיבתיים והטינוף על כל מי שמעז לא להתיישר עם העקמומיות הזו. כל קשר בין זה לבין ״ימניות״ מקרי בהחלט".

יאיר נתניהו הגיב: "איך זה לא ברור לך?!? לשמאל יש 100% מ12 (חוץ ממך) , 13, 11, רשת ב, גלצ (חוץ מברדוגו שעה), ynet, הארץ וכו. למה בכבשת הרש של הימין – מקור ראשון , ישראל היום וערוץ 20 , צריך להתחלק ולתת במה לשמאל ששולט גם ככה ב99% משוק התקשורת הישראלי, ומשתיק שם את הימין , ואף צוהל כאשר מנסים לסגור כלי תקשורת מהימין כמו ישראל היום וערוץ 20. למה שאתה שם באולפן שישי סותמים לך את הפה ולא נותנים לך להגיד 4 מילים ברצף, בלי שכל השמאלנים המקרקרים שם קופצים עליך ומשתיקים אותך באלימות?", תקף יאיר את סגל.

"שכחת מה עשו לסבא שלך?"

העיתונאי שמעון ריקלין במתקפה לסגל: "מעניין שעמית סגל מדבר על בריונות שלי בעניין ביני אשכנזי והוא זה שכרגיל בבריונות סותם את הפה לכל מי שמעז לבקר את מקור ראשון. מערכות שלמות בתקשורת הישראלית מחרימות עיתונאים מהימין או כאלו עם כיפה: אין במרקר עיתונאי ימני. אין בהארץ עיתונאי עם כיפה. אין במערכת המקור ימני. ועוד ועוד דוגמאות למכביר. בשאר המערכות יש נציגות סמלית עד אפסית. למרות זאת אני לא קורא להחרים שמאלנים וחשוב לשמוע את דעתם. אבל כמו הארץ או 12 או 13 לא היה למישהו עם כיפה לעסוק בעניינים משפטיים. כך מקור ראשון לא אמור לעשות עם מישהו מהשמאל. במיוחד שאין סימטריה בין מיעוט אנשי הימין לבין הרוב השמאלי ששולט בתקשורת".

"אבל מי שרוצה למצוא חן ולהידבק בכל מחיר לאליטה הישנה והמצומצמת לא רואה את כל זה. הוא עסוק ״בפתיחות״ ״ושיקולים מקצועיים״ במקום להבין את שדה המערכה ולקדם נציגים של קולות מודרים בעיקר מזרחיים. וכפי שאמרתי. מקור ראשון והתגובה האלימה של עמית סגל הן בסך הכל עוד הוכחה מצערת לתפקיד הכושל של חלקים גדולים בציונות הדתית להיות מבשרי שינוי. במקום זה עסוקים רבים מדי בציונות הדתית בחיזוקה ובהשארתה של האליטה המפלה והמדירה. ועל כך אני מצר מאוד".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "עמית סגל נגד יאיר נתניהו: "הגיע הזמן שכל אדם הגון יגיד די לסתימת הפיות""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.