זעם באולפנים

התגובה ליונית לוי: ערוץ 13 מחרים את נתניהו והליכוד

תמונה – ארכיון כאן חדשות


(צילום באדיבות חדשות 12)

בעקבות הראיון הסוער והמשעשע שהעניק רה"מ נתניהו אמש למגישת המהדורה המרכזית בערוץ 12 יונית לוי, בכירי 'חדשות 13' המתחרים החליטו להטיל ״חרם ערוצי״ על נתניהו וחברי כנסת מהליכוד.

העיתונאי ערן סויסה דיווח, כי ניתנה הנחייה לכלל העורכים בערוץ שלא להזמין מרואיינים מטעם הליכוד או נתניהו.

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1361688607426306055?s=20

רביב דרוקר, עיתונאי בכיר בחדשות 13, תקף הבוקר בטור דעה שכתב באתר האישי שלו: "זה קורה כל פעם מחדש. מראיינים סופר מוכשרים כמו לוי ואחרים נופלים במלכודת של נתניהו. הם מצטיידים באינסוף שאלות קשות, עושים שיעורי בית, מכינים ציטוטים. נתניהו הודף את השאלה הקשה במשפט וחצי מגומגמים, עובר מיד להתקפה על המראיין או על היריב הפוליטי או למסר שאיתו בא מהבית, החיסונים, יציאה מהקורונה, לפיד".

הרשת צוחקת: "השמאל דורש מבג"ץ להרוס את ביתה של יונית לוי"

עוד כותב דרוקר: "כשאתה קורא את תמלילי החקירות של נתניהו, אתה מבין כמה זה טעות לראיין אותו כך. ברור, חקירה פלילית אינה ראיון. זה לא משרת את אותן מטרות והחוקרים לא צריכים לעניין אף אחד, אבל יש כן תכלית אחת משותפת. לחשוף את האמת וכשאתה מתעכב עם נתניהו על נושא לעומק, אתה הרבה פעמים מגלה שמתחת לשכבה הדקה של תשובות מהשרוול, ניצבים שקרים, חוסר התמצאות, תשובות מביכות"

מחדשות 13 לא נמסרה תגובה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.