השתקה?

זעם בימין: תוכנית סאטירה עם נתניהו נאסרה לשידור

תמונה – צילום ערוץ 13

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן הוציא צו האוסר על ערוץ 13 לשדר הערב את תוכנית הסאטירה סטנדט-אפ ניישן בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו מחשש לתעמולת בחירות.

בהחלטתו כתב השופט פוגלמן: "המשיב 1 (רה"מ נתניהו) לא הוזמן לתוכנית כדי להגביר את הידע של הצופים על המתרחש בעולם. המשתתפים בה לא אתגרו אותו בשאלות על פעולותיו או על עמדותיו. בנסיבות העניין מאחר שהקטע בהשתתפותו עשוי להשפיע על הצבעה בעיני הבוחר הסביר. לאורך הקטע שזורים מסרים שנוגעים במישרין לסוגיות שנמצאות על סדר היום הפוליטי. בעיני הבוחר אמירות אלו עשויות להשפיע על ההצבעה".

יאיר נתניהו הגיב בזעם: "פשוט לא יאמן, יו״ר וועדת הבחירות, השופט פוגלמן, שאיש לא בחר בו, החליט על דעת עצמו, וללא כל סמכות, לאסור את שידור תוכנית הסטנד אפ של נתניהו עם שלום אסייג בטלוויזיה, כי זה ״תעמולת בחירות״. את שטיפת המוח ותעמולת הבחירות למען השמאל של ״אופירע וברקו״ ו״ארץ נהדרת״ הוא כמובן לא אוסר."

מרשת נמסר בתגובה להחלטה: "ועדת הבחירות המרכזית לא אישרה לצערנו את שידור הקטע מסטנדאפ ניישן בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. עם זאת, אנחנו מבטיחים לכם תוכנית מצחיקה, מבדרת ומהנה במיוחד".

https://twitter.com/limorh6/status/1366714558191140867?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!