ויקרא שמו בישראל

בברית מילה: השם המפתיע לתינוק של לוסי אהריש וצחי הלוי

תמונה – ארכיון גל"צ

מזל טוב: מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש והשחקן היהודי צחי הלוי קראו לרך הנולד "אדם" בטקס ברית מילה שנערך היום על פי ההלכה היהודית.

אורן חזן: "התינוק לא יהודי וזו לא ברית מילה"

ח"כ לשעבר אורן חזן כתב: "לא בא להרוס שמחות אבל התינוק לא יהודי וזו לא ברית מילה ובטח שלא בריתו של אברהם אבינו. ובתכל'ס זה עצוב. כי הילד, ששם משפחתו אומנם 'הלוי' אך הוא הכי רחוק שיש מהלווים שעשו עבודת קודש בבית המקדש, נולד לאם ערבייה מוסלמית והוא מוסלמי לכל דבר ועניין שיגדל לחיים של קונפליקט זהוית."

גם ברשתות החברתיות הגיבו הגולשים לתמונות שפורסמו מטקס ברית המילה. "לא עושים ברית מילה לילד מאמא לא יהודייה. חולה על שניהם אך זו ההלכה", הגיב נתי. מנגד צחי הגיב ובירך: "זוג מטריף, אהובים!!!! ובהחלט התינוק ראוי לברית… כולנו עשינו…".

התגובות ברשתות החברתיות

בפוסט שפרסמה לאחר הלידה חשפה אהריש כי עברה סיבוך בלידה: "לצערי, כי עברתי סיבוך קטן אחרי הניתוח הקיסרי. סיבוך שנבע מניתוח קודם שהיה לי בעבר הרחוק. אני נשבעת לכם שברגע מסיים רציתי שמישהו ירדים אותי ויעיר אותי כשהכל נגמר. לתוך כל זה נוסף העניין שלא יכולתי להיות אמא לבן שלי כמו שרציתי וחשבתי, בטח בהתחלה. מישהו אמר מצפון הורי ולא קיבל…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!