יוצאת מגדרה

סיון כהן: "ביבי הוא רוק סטאר"

תמונה – פייסבוק סיוון כהן

העיתונאית סיון כהן, מגישת התוכנית 'הכל כלול' בערוץ 13, יוצאת מגדרה ומפרגנת לראש הממשלה נתניהו על ניהול הקמפיין הטוב ביותר בישראל.

בפוסט שפרסמה בטוויטר כתבה כהן: "ביבי הוא רוק סטאר. אנשיו קוראים לו ביבי-בום. היחיד שאשכרה מחכים שיגיע לסיורי בחירות שאכשרה רוצים להצטלם ולגעת בו שאשכרה מפזר אבק כוכבים או חיסונים בין אם בגלידה באשדוד או בלייב בפייסבוק. בגיל 72 He got the moves like jagger. חורך את השטח, רעב כמו טירון בן 18. הקמפיינר הטוב בישראל".

כהן הוצפה בעשרות תגובות זועמות על כתבי האישום של נתניהו וסגנונו המשתלח לטענתם, ביניהם הגולש רם ארז סיוון שכתב: "הפוסט הזה מעורר תהיות רבות לגבי היושרה העיתונאית שלך. 1. הסרטונים מאסיפות הבחירות שלו מראים אולמות ריקים. 2. להיכן המרץ האדיר הזה נעלם יום אחרי הבחירות. 3. האם יש לך נתוני השוואה לגבי רמת הפעילות שלו מול האחרים. 4. מה בעצם את מנסה להגיד בפוסט הזה? אשמח אם תבהירי.

סיוון הגיבה והבהירה: "1.עובדתית לכנסים שלו+ללייבים מגיעים יותר משתתפים מכל אחד אחר מהמועמדים. נ 2.שאלה מעולה-אף אחד לא דיבר על היום שאחרי או על תפקודו כראש ממשלה.נטו התעסקות בקמפיינר שהוא 3.כן.ושוב-מוזמן לבדוק 4.שמה שקורה עם האיש בכל פעם לפני בחירות מטורף. בין אם אלה כתבי האישום או לא, זה המצב"

יום אדיר!

יונתן הוא ילד חולה סרטן שביקש שאגשים לו חלום לבקר במשרד שלי בירושלים. אני כבר הזמנתי אותו ואת הוריו ומצפה לפגוש אותם. אני רוצה לקחת רגע ולהגיד לכולכם תודה מקרב לב על התמיכה האדירה שלכם. בעזרתכם אנחנו יכולים להקים ממשלת ימין יציבה על מלא! ❤️

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Tuesday, March 16, 2021

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!