פותחת פה

ניקול ראידמן: "הייתי המשרתת העלובה שלו"

תמונה – אינסטגרם

אשת העסקים והדוגמנית ניקול ראידמן חושפת בראיון לניו רסקין ב'חדשות הבוקר' פרטים נוספים על אישיותו של ליברמן שהיה דורש להפריד בינו לבין האורחים ההומואים, כשהיה מגיע לביתה כשהייתה נשואה לחברו המילארדר מיכאל צ'רנוי.

"ליברמן לא יכול לשבת בחלל או בקרבתו עם הומואים. אני עם התרנגולים שלך אני לא יושב. יש באירוע תרנגולים או לא? תפרידי בקומות אני לא ישב איתם". ניו רסקין הגיב ושאל: "אני בשוק ממה שאת אומרת עכשיו. איך נתת לזה יד אז?", אמרה ראידמן לרסקין.

ראידמן הוסיפה: "היה לי בעל (מיכאל צ'רנוי) שזה החבר הכי טוב שלו והייתי צריכה לכבד, ועם כל הכבוד יש לי את החברים שלי מהקהילה הגאה שאני גאה שהם החברים שלי, אבל זה העמדה שלו אז הייתי צריכה לכבד גם אותו וגם את החברים שלי, אז תמיד היו שני מתחמים תמיד, אז ליברמן… גם לזה הייתי המשרתת העלובה שלו, הייתי באיזשהוא מקום פוגעת בחברים שלי ולא שמה אותם ביחד, ומבודדת את כבודו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.