השמאל הנאור

קונספירציות ברשת: למה אושפזה שרה נתניהו?

תמונה – לשכת רה"מ

פעיל השמאל אילן שילוח, מבעלי משרד הפרסום מהגדולים בישראל, מעורר סערה ברשת בעקבות ציוץ בו הוא רומז ומטיל ספק במצבה הנפשי של הגברת שרה נתניהו שאושפזה בתחילת השבוע בבית החולים לניתוח להסרת תוספתן.

בציוץ שפרסם שגרר עשרות תגובות זועמות כתב שילוח: "ניתוח תוספתן הוא פשוט וקצר ומשתחררים מקסימום אחרי לילה. אישפוז לאחר אירוע פסיכוטי דורש לפחות שבוע אישפוז עם תרופות פסיכיטריות לוריד."

העיתונאי עמית סגל הגיב בהתקפה: "יום אחד ייכתבו מחקרים על העידן הזה, שבו אנשים נורמטיביים, מנומסים, מוחאי כפיים בקונצרטים ירדו לביבים כאלה".

איש הפרסום רני רהב הגיב: "אילן יקר! חושב שאתה מגזים לא כותבים כאלה דברים גם כבדיחה! השנאה שלך לא במקום ,שאדם חולה אז הוא חולה ולידעתך שתוספתן מתפוצץ זה יכול לקחת שבועיים ! הייתי עונה לך גם באם הייתה כותב את זה על כל רעיית ראש ממשלה ! זה קארמה רעה לכתוב דברים כאלה! לפעמים באמת לא מאמין שאתה כותב ככה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.