תגובות זועמות

סערת דדון: הצטלמה עם ביקיני וכתבה "בכותל"

תמונה – אינסטגרם נטלי דדון

הדוגמנית המפורסמת נטלי דדון מעוררת סערה ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה תמונות שלה בביקיני וכתבה: "כשעושים לי בת מצווה ולא מעדכנים שזה בכותל".

העוקבים הדתיים באינסטגרם ככל הנראה לא התחברו להשוואה שעשתה דדון בין הכותל המערבי ותמונות הביקיני ותקפו אותה בשלל תגובות זועמות, יעל כתבה: "תתביישי לך תתפשטי כהרגלך, אך שאת כרגיל עם תחת בחוץ אל תכתבי את המקום הקדוש בעולם לכותל, כמה נמוך עוד תרדי בשביל צומי??".

חן הגיבה: "העניין עם הכותל עלול לפגוע ברגשותיהם הדתיים שת אנשים מסוימים כמו גם שלי. אני מעריצה גדולה שלך. אשמח שתחליפי." שיר הגיבה את צריכה להתבייש שאת מעלה כזאת תמונה טמאה ודוחה ומשווה אותה לאבני הכותל הקדוש

דדון הגיבה למתקפה: "אלוהי ההומור החזר לאנשים את הקלילות והיכולת לצחוק… יש אלוהים והוא אחד והיחיד שיכול לשפוט, לא אתם, שמרו על הפה לפני שאתם שומרים על הכותל אותו אני מכבדת יותר מכם."

דדון הוסיפה והבהירה: "ועל אף הפניות הרבות אין בכוונתי למחוק דבר!!! כל אחת ואחד יהיו מה שבא להם ואיך שבא להם, את האמונות שלכם אל תכפו על אחרים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.