צפו

דיקטטור? רינה מצליח מגיבה לניצחון נתניהו

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

מגישת הטלוויזיה רינה מצליח מעוררת זעם ברשתות החברתיות על דבריה נגד ראש הממשלה נתניהו והליכוד שאמרה במהלך סיקור תוצאות המדגמים שם מסתמן ניצחון לגוש הימין בראשות נתניהו.

"אני חושב שיש פה תנועת ליכוד שיש בה, באמת אפשר לאהוב ואפשר לא לאוהב את זה אגב, אבל ההתנהגות שלהם מול המנהיג שלהם היא לא אופניות למדינות דמוקרטיות, אני אגיד את זה ככה", אמרה מצליח.

ח"כ דוד ביטן שישב באולפן לא נשאר חייב ואמר: "למה לפיד זה דמוקרטיה?".

עוד תקפה מצליח: "יש תנועה של הליכוד שיש איש אחד שקובע בה הכל, שלפני בחירות קובע מי מתראיין ומי לא מתראיין ואתה יודע את זה היטב, זה לא דמוקרטי".

הגולשים ברשתות החברתיות הגיבו בזעם על השוואת נתניהו לדיקטטור: "מישהו יכול להביא את הקטע שרינה מצליח אמרה עכשיו? "המצביעים בליכוד מסתכלים אל המנהיג שלהם לא כמו שמסתכלים על מנהיג במדינה דמוקרטית(רומזת לכך שאנחנו נתינים לדיקטטור)", כתב משה.

הצייצן דיי לצביעות כתב: "ואיי רינה מצליח התחרפנה בשידור. צעקה על ביטן שזה לא דמוקרטיה". מגיב נוסף כתב: "רינה מצליח תופרת את דוד ביטן , הציבור של מפלגת הליכוד בהערצה למנהיג מזכירה מדינות לא דמוקרטיות!

צבי כתב: "רינה מצליח. עצובה איזה כיף פנים מחייכות בפה פעור פנים מחייכות בפה פעור"

יוסף הגיב: "ועכשיו רינה מצליח טוענת שהליכוד היא מפלגה לא דמוקרטית. הוא בטח מחפשת דמוקרטיה סגנון ליברמן/לפיד. איזו בדיחה פאנל הפרשנים של ערוץ 2."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.