בהצלחה

חוזר למסך: שי גולדן יחליף את הילה קורח

תמונה – פייסבוק שי גולדן

מהאולפן לרפואה: מגישת הטלוויזיה הילה קורח הודיעה על פרישתה מהתוכנית "לפני החדשות" המשודרת מדי ערב בערוץ 13, בעקבות תחילת ההתמחות שלה כרופאה שתחל מיד לאחר חג הפסח. בעקבות זאת 'רשת 13' הודיעו כי שדר רדיו 'גלי ישראל' שי גולדן ומגישת הטלוויזיה שרון כידון יחליפו את קורח בהגשת התוכנית.

שי גולדן: "אבא שלי ביביסט וחושב שתופרים לו תיק"

שי גולדן הגיב בזעם על הדיווח באתר מעריב שם נכתב על המינוי "שנוי במחלוקת" ונמחק לאחר מכן: "הכותרת גאונית. והטקסט: שירה ממש. נראה כאילו כתב אותו ילד בן 12, שניסה להתקבל לבית ספר לשמאלנות תקשורתית ונדחה על הסף, אבל המשיך להתעקש ועכשיו הוא חלק מהברנז׳ה".

(היפי! יי! איי!), והוא יודע איך מציגים אירוע תקשורתי סופר זניח כדרמה של חדירת השוליים המסוכנים ו״השנויים במחלוקת״ (!) אל המיינסטרים של הערוצים המרכזיים. נשבע לכם, שכל קורס שכותרתו ״מבוא לפארודיה״ הייתי מתחיל בטקסט הזה. אלוהים שיעזור לנשמות האומללות הללו שכה רוצות להיות שותפות לשיח ״הנכון״. זה ממש מעורר חמלה ברמה מסויימת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.