סערה ברשת

שירה איסקוב ושלומי שבת נבחרו להדליק משואה

תמונה – אלבום משפחתי

סערה ברשתות החברתיות בעקבות ההחלטה לבחור בזמר שלומי שבת, שירה איסקוב ועדי גוזי להשיא משואה לתפארת מדינת ישראל בטקס יום העצמאות.

כזכור, שירה איסקוב נפצעה אנוש ואושפזה לתקופה ארוכה לאחר ניסיון רצח מצד בן זוגה לשעבר אביעד משה בערב ראש השנה. בראיון אמיץ ומעורר השראה נחשפה איסקוב לציבור וסיפרה על ההתמודדות הקשה והשיקום אותו היא עוברת. יחד איתה נבחרה עדי גוזי, שכנה שסייעה לה והצילה את איסקוב מניסיון הרצח תוך שהיא מסכנת את חייה.

גם הזמר והיוצר שלומי שבת נבחר להדליק משואה לאחר שבשנה החולפת חלה בקורונה, ואף אושפז לתקופה ארוכה כשהוא במצב קשה עד להחלמתו.

העיתונאי ינון מגל פרסם סקר בטוויטר על ההחלטה להעניק לאיסקוב את הדלקת המשואה והותקף בידי שותפו להגשת התוכנית בן כספית.

מגיש הטלוויזיה גיא לרר כתב: "אנשים באמת יוצאים נגד זה שנתנו לשירה איסקוב ושכנתה שהצילה אותה להשיא משואה, ועוד בטקס שהנושא שלו זה אחווה ישראלית? מבין שממש ממש משעמם פה בלי קורונה".

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס תקפה את ההחלטה: "פעם בעבר הלא רחוק רק אנשים שממש תרמו משהו לחברה הדליקו משואות. היום ממש לא כבוד מיוחד להיות ברשימה הזאת. בואו נבחן את תרומתם של מדליקי המשואות לחברה ולמדינה שלנו.. הכי חשוב שיהיו מפורסמים , תרומתם לחברה?גם המעוז הזה רמוס."

העיתונאי שרון עידן כתב: "זה בסדר, תתלו אותי בכיכר העיר, אבל אני לא מבין למה שירה איסקוב צריכה להשיא משואה ביום העצמאות. זו פופוליזם זול. אני חושב שהיא קורבן של אירוע נוראי, וכן, היא בהחלט מעוררת השראה, אבל לא – לא מבין למה משואה", כתב עידן והוסיף: "אני גם חושב שהבחירה בשלומי שבת, שאני אוהב ומעריך מאד גם כבן אדם – מגוחכת. התחושה היא של פופוליזם זול וסכריני של הועדה מכל כיוון. שלומי זמר אהוב. חלה, החלים – מת עליו, ויש ראויים ממנו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.