סערה ברשת

בגלל נתניהו: אבישי בן חיים הושעה מערוץ 13

תמונה – פייסבוק אבישי בן חיין

סתימת פיות? העיתונאי הפופולרי אבישי בן חיים ננזף והושעה למספר ימים מ'ערוץ 13', בעקבות ציוץ מפרגן לנתניהו שפרסם בתגובה ליאיר נתניהו שכינה את התקשורת הישראלית "ערוצי תעמולה ותועבה".

לאחר סערה שעורר הפרסום ברשתות החברתיות, הגיב בן חיים וזכה לתגובה צוננת מיאיר נתניהו.

"‏תודה מחדרי הלב לתומכים הרבים. מבקש להדגיש בשביל ההגינות והישרות ובשם מידת האמת: מנכ״ל חדשות 13 ישראל טויטו, עורכים וחברים במערכת חדשות 13 שנפגעו מכך שלא הסתייגתי מהביטוי "ערוץ תועבה", בצדק, מאפשרים לי ומגבים אותי במשך תקופה ארוכה בהבאה למסך של סדרות, פרשנויות, דעות וקולות מודרים"

עיתונאי 'חדשות 12', עמית סגל תקף את ההחלטה: "ההשעיה של אבישי בן חיים מעבודתו בגלל ציוץ בחשבונו האישי – פגיעה חמורה בחופש הביטוי, חמורה לאין שיעור מכל הפגיעות המדומיינות שנגדן ״עמיתיו״ בערוץ נוהגים לצעוק בדרך כלל. שיתביישו הם ושיתבייש הערוץ שלהם."

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' צייץ בתגובה: "היום הזה כולנו אבישי בן חיים".

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "בוקר טוב לאבישי בן חיים. תגיד לי בבקשה. כשהערוץ 13 שאתה עובד בו משהה אותך בגלל דברי תמיכה בראש הממשלה נתניהו. זו הגמוניה שלא מודעת למה שהיא עושה. או שהם דווקא מבינים היטב מה שהם עושים ונתנו לך כרטיס צהוב כי אתה לא בא להם טוב עם ישראל השנייה ונתניהו כנציגה"

חברת הכנסת אוסנת מארק תקפה: "חברת חדשות שכל התכלית שלה היא ביקורת ודכדוך המציאות, לא מוסגלת להכיל ביקורת מבית. ההשעיה של אבישי היא חרפה ואות קלון לגוף שאמור לקדש את חופש הביטוי. לא יודעת למה, אבל יש לי הרגשה שלערוץ קשה יותר עם האיש ודעותיו מאשר עם הביקורת. אולי זו רק תחושה שלי…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.