הסתה ברשת

הפוסט המזעזע של שחקנית 'מנייאק' נגד חיסונים

תמונה – ארכיון כאן 11

השחקנית אורנה פיטוסי שכיכבה בסדרות ישראליות רבות ביניהן הסדרה הפופולרית 'מנאייכ' ששודרה ב'כאן 11', מפרסמת בעמוד הפייסבוק שלה קריקטורה שנויה במחלוקת, בו נראה מנכ"ל פייזר היהודי אלברט בורלה בדמותו של הרוצח היטלר וכתבה: "איך יהודים הם אלו שבסוף שואפים להרוג ילדי יהודים…"

פרסום הקריקטורה הקשה עורר את זעמם של הגולשים ברשתות החברתיות שתקפו אותה בתגובות לפוסט השנוי במחלוקת.

העיתונאי בר שם אור הגיב למתקפה של מתנגדי החיסונים ברשתות החברתיות וכתב: "פוליטיקאים שמפקפקים כעת בחשיבות החיסונים, או כל מיני מתנגדים רודפי תשומת לב באמצעות השוואות לשואה – יש להם את הפריבילגיה שאין לאנשים בקבוצות סיכון שהחיסון הציל את חייהם. אם תשאלו, הם יגידו שהחיסון עבורם הוא פשוט נס. מי שלא נמצא במצב הזה, ועדיין מתנגח, פשוט מציג אפס סולידיריות".

טוהר פינקל הגיבה: "איך את מעזה? עוד לא עברו יומיים מיום השואה מהתמונות והסיפורים על רוצחים אכזריים. אם לא ממציאי החיסונים הגאונים, והרוב השפוי שהתחסן, לא הייתה לך ולחבריך כפויי הטובה עכשיו את הפריווילגיה ללרלר שטויות שמוזילות אותך ואת השןאה. איזה מזל שאת מייצגת מיעוט סהרורי שכל מה שחשוב לו באמת זה להיות מיוחד ומגניב ובטח שלא טובת העם או הילדים.

מנגד, כתבה שולמית וחיזקה את פיטוסי: "אורנה, כמה טוב לראות שגם בנושא הזה את בוחרת נכון. אדיוטים שימושיים חסרי חוליות יש כאן כמו זבל. אלו בעלי עמוד השדרה המוסרי שצריך ללקט כמו יהלומים בפינצטה. אל תניחי למילים הרעות להשחיר לך את היום. את עושה טוב, ובכך את מחזקת את הצד הטוב, המואר, החומל. ברוכה תהיי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.