השפל לשיא

איום בתביעה: הזוג נתניהו דורשים מיליון שקל מאולמרט

תמונה – עמוס בן גרשון לע"מ

עורך הדין של משפחת נתניהו שיגר מכתב תביעה ודרישה לפיצוים בסך מיליון שקלים מראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בעקבות דבריו בראיון לתקשורת שם טען כי ראש הממשלה נתניהו ורעייתו ובנם יאיר סובלים ממחלת נפש.

במכתב שחשף העיתונאי גיא פלג, דורש עורך הדין יוסי כהן מאולמרט לפרסם התנצלות והכחשה פומבית של הדברים תוך שבוע.

בראיון ל'דמוקרטTV' תקף אולמרט: "מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו, זה לא בר שיקום. והדרך היחידה לשקם את המדינה זה להכניס אותם… עוד אמר אולמרט: "בתנאים רגילים, כל רופא פסיכיאטר שיש לו מצפון ואני מוכן להפגיש אותך עם לא מעט מביניהם שהיו אומרים לך שצריכים להוציא צו אשפוז גם לו, גם לה וגם לבן וכולי. הם כולם אנשים חולים".

בכתב התביעה כותב עו"ד כהן: "קשה להפריז בחומרת הנבזות, הרשעות והזדון שבדבריך, הכוללים בכוונת מכוון הכפשות חמורות ביותר שנועדו להשפיל את מרשיי, לבזותם, לעשותם מטרה ללעג ולבוז בעיני הציבור ולפגוע במשרותיהם ובמשלח ידם, באופן העולה כדי לשון הרע ובניגוד להוראות חוק איסור לשון הרע".

עוד כתב עו"ד כהן: "לא למותר לציין שמדובר בכזבים שפלים ומכוערים ביותר, שבינם ולבין המציאות אין דבר. רק אדם החדור שנאה מעוורת וחסר כל מעצורים מסוגל לכתוב דברי בלע כה חמורים וכה פוגעניים, שבינם ולבין המציאות אין דבר. ללא ספק מדובר בחציית גבולות מכוערת ומסוכנת מאין כמותה, הנובעת כנראה ממצוקותיך הנפשיות ואין יאה לענייננו מהפתגם 'טול קורה מבין עיניך'".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!