מאיים בדמעות

מישל טרוני פרץ בבכי: "אני אדאג שיחרימו אתכם"

תמונה – פייסבוק מישל טרוני

כוכב הריאלטי ופעיל בולט במאבק למען בעלי חיים בישראל, מישל טרוני פרץ בבכי במהלך שידור חי בפייסבוק שלו, בעקבות תגובות שקיבל לפוסט תנחומים שפרסם על האסון במירון.

"בזמן האסון הכבד הזה אנשים מריצים בדיחות וכשאני תופס אותם הם פתאום בוכים לי ומתנצלים. בזמן שמכניסים תינוק קר שהיה חם עד לפני רגע לשק לכל חייו לפני שהחל את חייו אנשים צוחקים. בזמן שילד לא יראה יותר את אבא שלו ולא יזכה לדמות שתלווה אותו כל חייו ותעניק לו דרך ארץ עם חום ותמיכה יש כאלו שחושבים שזה בסדר לרדת עליהם כי הם דתיים יהודים. ולא תאמינו מי אותם אנשים שגורמים לכל הרוע הזה…"

במהלך השידור פרץ טרוני בבכי: "אתם יודעים איך הם נחנקו? הם נחנקו למוות. ואז יש אנשים שצוחקים על זה, אחד עובד באל על ואחד ברכבת ישראל, אתם לא תעבדו שם יותר, נשבע לכם אני אדאג שיחרימו את כל אלו, אני אלך לתקשורת, באלוהים אתם לא מבינים מה אני יעשה לכם".

טרוני גם הגיב במתקפה נגד פליטת הריאלטי ליהיא גרינר שכינתה את החרדים במירון "פסיכופטים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.