מלחמת הסברה

מפחדת מערבים? זעם ברשת על גל גדות

תמונה – אינסטגרם גל גדות

רק גדות לא: כשמדינת ישראל היהודית היחידה בעולם מותקפת בידי מחבלים ומאות רקטות מעזה, שחקנים ישראלים מובילים בעולם עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות יוצאים במסע הסברה ולא חוששים ממתקפות אנטישמיות של פלסטינים ברשת.

העיתונאי רן בוקר פרסם את המפורסמים שהתגייסו להסברה וכתב: "דני אבדיה (ארה״ב), שון וייסמן (ספרד), מנור סולומון (אוקראינה), בן שהר (קפריסין). הספורטאים הישראלים לא חוששים על הקריירה מעבר לים, ומביעים תמיכה באזרחי ישראל בשעות הקשות האלה".

ברשתות החברתיות תקפו הגולשים את השחקנית גל גדות שלא מתגייסת להסברה בעזרת מיליוני העוקבים שלה ברשתות החברתיות : "כל הקולגות שלך מטנפים עלינו, תעשי ג'סטה בבקשה. אל תשכחי שאת אחת מאיתנו", כתב אסף.

לינוי כתבה: "עם כל הכבוד לגברת גל גדות יהיה נחמד אם תועיל בטובה לפרסם פוסט ב*אנגלית* שיתן יד לתושבי ישראל שנמצאים פשוט חסרי אונים מול פוסטים של שנאה והכפשה גם מצד יהודים אמריקאים. בושה שהגדולים עם שם בהוליווד יושבים בשקט"

https://twitter.com/N1RO88/status/1392110419452510209?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!