טלטלה בביצה

אפקט עזור: טלטלה בתעשיית הבידור

תמונה – יח"צ וואלה

ביום חמישי האחרון, הודיע עורך וואלה סלבס אדם סרור, כי הוא פורש מתפקידו ופונה לדרך חדשה. את דרכו ככתב סרור החל באתר בצוות שהקים את מדור הסלבס באתר וואלה. לאחר שעזב, חזר לאתר לתפקיד עורך המדור ולאחר עשור בתפקיד סרור החליט לפרוש לכאורה, עקב הרעת תנאי שכר. סרור, החל את דרכו ככתב בצוות שהקים את וואלה סלבס לפני כ-15 שנה, לאחר מכן כיהן כעורך מדור ברנז'ה בפנאי פלוס ועורך מדור טלוויזיה וקולנוע בגיא פינס. לפני עשור חזר לוואלה לתפקיד עורך וואלה סלבס.

כידוע, בדצמבר האחרון איל התקשורת אלי עזור מבעלי קבוצת "מעריב" רכש את אתר וואלה ותוך זמן קצר החלו להתבצע מגוון שינויים במערך המקצועי של האתר תוך דגש על חסכון תקציבי – התייעלות.

נוסיף כי, אתר מעריב מפעיל מדור בידור ורכילות תחת שם המותג tmi המתחרה במדור הסלבס של וואלה. בימים אלו נבחנת האופציה כי עורכת הרכילות של מעריב tmi מיקי לוין תעבור לאתר וואלה ותאייש את תפקיד העורכת. והכתבת נועה רחמים תירש את תפקידה במעריב. בכל הנוגע לסרור, גורמים בתעשייה מספרים כי בימים אלו מתנהל משא ומתן אל מול סרור על מנת שזה יקים מדור סלבס ובידור באתר "רשת13".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!