מטריד סדרתי

סערת הדוגמניות: נטע אלחמיסטר עוזבת את שי אביטל

תמונה – אינסטגרם

לאחר שידור התחקיר הקשה והחשד להטרדות מיניות קשות שנחשפו בתוכנית 'חשיפה' של חיים אתגר ובתוכנית 'הצינור' של גיא לרר, נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, הדוגמנית נטע אלחמיסטר מצטרפת לגל העזיבות ומודיעה גם היא על עזיבת הסוכנות שלו.

בפוסט שפרסמה כותבת אלחמיסטר: "שבר גדול. אין לי מילה אחרת לתאר את הכאב הצורב מול תמונות של נערות ונשים שנאלצו להתמודד עם מה שאף אישה לא צריכה לחוות לעולם. פגיעה מינית מילולית או פיזית אירוע קשה וטראומטי."

עוד כותבת אלחמיסטר: "העדויות ביחס להתנהגותו של שי לא מאפשרות לי להמשיך כרגיל ולשתוק. אין לאף אחד מאיתנו זכות לשתוק לא ידעתי דבר על המילים והמעשים, ולו ידעתי לא הייתי עוברת בשתיקה", כותבת אלחמיסטר.

"החיים האמיתיים הם הרבה יותר מעסקים או קריירה ויש את הרגע הזה שבו צריך לשים הכל בצד גם כשמדובר באדם שאני חייבת לו הרבה על המסירות ההשקעה בהצלחה, ולמתוח קו אדום קו אדום, וקו אדום בוהק".

ברשתות החברתיות פורסמו עשרות התכתבויות קשות של שי אביטל משכנע צעירות להיפגש איתו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.