סערת אמסלם

מתקפה נגד דני קושמרו: "תפסיק לשקר על חשבוננו"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן משיבה אש למגיש הטלוויזיה הפופולרי דני קושמרו, לאחר שפרסם באולפן שישי ב'ערוץ 12', ציטוטים מעוותים שאמר לכאורה דודי אמסלם נגד השמאל במהלך שיחה עם גולשים ברשת הטוויטר.

בעקבות הסערה על עיוות הדברים של אמסלם, פרסמו ערוץ 12 הבהרה בתחילת התוכנית של דנה וייס במוצאי שבת.


הפוסט המלא • צפו עד הסוף
:

"אהלן דני, אתמול טענת מול האומה שדודי אמסלם רוצה להכניס את השמאל למכלאות. ובכן שיקרת.

לפני כשבועיים טענת באותו מעמד חגיגי שאני הייתי בעד כניסתו של עבאס לממשלה ובלבד שנתניהו יעמוד בראשה. גם כאן שיקרת.

שני השקרים פתחו את מדורת השבט במשבצת שידור האקטואליה הנצפית ביותר – אולפן שישי, ממש על הכותרות, בתרועת חצוצרה, שני שקרים מאז'ורים על שני חברי כנסת שלגמרי במקרה שייכים לאופוזיציה ולגמרי לגמרי במקרה הם מהליכוד והכי לגמרי לגמרי לגמרי במקרה נחשבים לתומכים נלהבים של נתניהו.

תגיד, מה יש לכם ממנו? בחייאת, זה כלכך מוזר השנאה המטורללת והעיקשת הזאת.

בעצם אל תענה לי על זה, עזוב, אני רק מבקשת דבר אחד: תפסיק לשקר על חשבוננו, בבקשה, חלאס, זה לא ראוי.

דיסטל ממשיכה וכותבת, "הסטטוס ההוא? הסטטוס ההוא שהקראת בשמי, שאיתו בחרת לפתוח מהדורה, שמצדד כביכול בממשלת נתניהו- עבאס? זוכר אותו?

תגיד, למה לא סיפרת לצופים שלך שהוא נכתב לפני שהפכתי לפוליטיקאית בכלל? הרבה לפני הבחירות? הרבה לפני שמישהו כאן דיבר בעד או נגד קואליציה עם עבאס? אתה יודע מה אני כותבת בהמשך הסטטוס? בוודאי שאתה יודע רק בחרת למחוק את ההמשך ולהעלים מהצופים את העיקר.

אני מפצירה בקוראים שלי לבחור בבנט בסטטוס הזה למען השם! זה כמה הוא ישן. ואין בו אף מילה על ישיבה בממשלה עם עבאס, מי חשב על זה אז בכלל? למעשה, אם היית טורח לשמר איזו פסאדה של עיתונות מקצועית, היית בוודאי מוצא התייחסות ישירה שלי כפוליטיקאית לשאלה האם נתניהו צריך או לא צריך להרכיב את הממשלה עם עבאס.

התייחסות אחת ברדיו גלי ישראל שלושה ימים לפני הבחירות האחרונות. והתייחסות שנייה בגלי צה"ל כיומיים אחרי הבחירות.

בשני המקרים האלה התשובה שלי הייתה חד משמעית: לא. נדמה לי בעצם שתשובתי המדוייקת יותר הייתה – לא ולא ולא. שלילה נחרצת לישיבה עם עבאס. שלילה בלתי מגומגמת. גם לפני שידעתי את תוצאות הבחירות וגם אחרי שידעתי אותן והבנתי היטב שהשלילה של עבאס אומרת אופוזיציה לליכוד.

אז תגיד דני, איך קרה שרוב אזרחי ישראל משוכנעים כעת שחברת הכנסת דיסטל אטבריאן צבועה ושקרנית כי "תמכתי באופן נלהב בישיבה של הליכוד עם עבאס?" אני אגיד לך איך זה קרה – שיקרת להם. עמדת במרכז האולפן, מקסים וממלכתי ונינוח ושיקרת בלי להניד עףעף. על חשבוני.

ומה שעשית אמש לדודי אמסלם גרוע אלפי מונים. אתה יודע שאיזו אישה אומללה רצה לתחנת המשטרה כי היא משוכנעת שאמסלם בונה מכלאות עם ציקלון בי לכל השמאלנים? זה אתה עשית את זה. כרגיל – ממלכתי, אוביקטיבי, נחמד כזה, בלתי מזיק כזה, אחד משלנו כזה, השכן ממול כזה – עמדת מול האומה והסברת שאמסלם עומד להקים מכלאות לכל השמאל.

אבל דני דני דני – אמסלם דיבר רק על היועמשי"ם, והוא נתן דימוי על זאבים, ודיבר על מכלאה אחת עבור הזאבים הספציפים שמסכנים את הדמוקרטיה, לא על מכלאות נגד חצי עם.

תגיד שזה דימוי פרובוקטיבי? מסית? מסוכן? זכותך לחשוב כך. אני כאן רק כדי להזכיר לך שהנשיא ריבלין , השופטת הילה גרסטל ששימשה כנציבת הביקורת על הפרקליטות ואפילו מנדלבליט עצמו אמרו פעם על אותה מערכת בדיוק דברים גרועים פי אלף. פי מליון בעצם.

למה את הדברים שלהם לא הוצאת מהקשר באותה יעילות בה פתחת אמש חוזה על הראש של אמסלם? המממ.?

אתה יודע מה? הנה השאלה שהכי מטרידה אותי: למה לא השמעתם את ההקלטות של דודי אומר את הדברים בקולו? אתם הרי מתים על זה שם.

אז מה פתאום הפעם הקראתם קטעים מצונזרים מאיזה דף? מה פתאום וויתרתם על רגע סנסציוני מכונן בו חבר כנסת אומר בקולו שהוא רוצה לכלוא מליוני אנשים?

אני אענה במקומך – כי אין הקלטות כאלה. כי אמסלם לא אמר זאת מעולם. כי בדיוק כמו במקרה שלי – לקחתם חצאי אמיתות ושיפצרתם אותם לכדי הסתה ממלכתית ומנומסת.

ודודי ואני? אנחנו נאלץ להדוף את השיט הזה מעתה ועד הנצח. ככה זה אתכם. יעילים. נחושים. מוסתים. מסיתים. ואפקטיבים לאללה.

בשבוע האחרון שתי תכניות הדגל שלכם – אולפן שישי וארץ נהדרת לא העזו להשמיע כמעט מילת ביקורת אחת על ממשלת נפתלי עבאס.

רק לאופוזיציה הממילא מסורסת ישבתם על הראש. שרה או ביבי או שרה וביבי או דודי או אני או מירי רגב. מבוקר עד ערב.

איזה מין כלבי שמירה על הדמוקרטיה אתם? מה נראה לכם שם? שהצופים לא ישימו לב באיזשהו שלב שאתם כבר לא בעניין של חדשות או מציאות כי הפכתם למחלקת הדוברות של לפיד ובנט?

סיריוסלי, הרי הרייטינג שלכם בצניחה מתמדת, הציבור "הנחות של הילידים" אליבא דאברמוביץ' אולי עיוור ומטומטם אבל הוא יודע לזהות עבודה עיתונאית נחותה ומרושלת. והוא מצביע בשלט. והוא בורח מכם.

ואתם יודעים את זה וממשיכים עם הקו בכל זאת, מה שמוביל אותי לשאלה ששאלתי כבר בהתחלה – למה אתם שונאים את נתניהו עד כדי כך? זה כלכך מרתק בחיי, ממשיכים להפיץ נגדו ונגד כל מי שמקורב אליו פייק ניוז אפילן שזה פוגע לכם בארנק, מדהים, באמת. בעצם עזוב, אל תענה לי על זה. רק תפסיק לשקר על חשבוני. כי אני יודעת להשיב מלחמה.

בשלה העת שמישהו יגלה לך שמחוץ לאולפן יש רשתות. ושם הנחותים יודעים לתת עבודה.

https://twitter.com/dudiamsalem/status/1462093345887592448?t=Ws9Op8DRdwyF1hOh_S3JYw&s=19

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.