סכסוך מכוער

הגרוש של טהוניה מגיב: "ברחתי ממך כל עוד נפשי בי"

תמונה – אינסטגרם יניב בן משה

יניב בן משה, בן זוגה לשעבר של טהוניה מגיב במתקפה חריפה נגד גרושתו, בעקבות הראיון לדנה וייס בתוכנית סוף השבוע בערוץ 12.

בראיון מלא דמעות האשימה טהוניה את יניב בהתעללות: "יכולתי להירצח 7 פעמים. הגיע הזמן שנשים יהיו חזקות מול פישרים קטנים".

בתגובה זועמת שפרסם תקף יניב את טהוניה ישירות והאשים אותה בבגידות בתקופת נישואיהם, "ככה זה שאת בלי כישרון את חייה מכותרות עלובות. עד היום שתקתי וניסיתי בכל דרך לשמור על הכבוד האבוד שלך,בכל זאת האמא של הילדה שלי. קחי בחשבון שכל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך.(הכל כולל הכל.)

את מה שיש לי להגיב אני אגיב בזמן הנכון ובמקום הנכון.(הלוואי והייתי יכול להגיד שאת אמיצה,אבל את סתם טיפשה) את האחרונה שיכולה לתת דוגמא לנשים,בגלל כמוך יש נשים שבאמת סובלות. עושה עלי כותרת בשביל לפרסם חנות פרקטים? (אגב כבר עשית את זה עם פרסום עלי על איפור שגם משם העיפו אותך בבושת פנים)

עלובת החיים. כל המדינה תדע למה פירקתי את הבית. להבדיל ממך לי יש סרטונים,קבלות,והוכחות. לך יש נייר טואלט.

קשה לך עם זה שאני המשכתי בחיים וברחתי ממך כל עוד נפשי בי. לא חשבת על הילדה כרגיל חושבת רק על עצמך.

מי יאמין לאישה שבתוכנית פריים טיים מלכלכת על קולגה שלה שהולכת עם גברים נשואים בזמן שאת בהריון מגבר נשוי? מבטיח לך שכולם ידעו מאיפה הנסיון שלך בחיים בלהרוס את הבית שלך.

לסיום תקף יניב, "אם עד היום סיפרת לכולם את סיפורי הפוגי שלך אני מבטיח לך שאני אספר את הסיפור האמיתי שלך. שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שידרה. מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך. שאי ברכה והצלחה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.