צפו בפרומו

חיסול ממוקד? דרוקר חושף רומן חשאי של יוסי כהן

תמונה – ארכיון קובי גדעון לע"מ

העיתונאי רביב דרוקר חושף בתחקיר חדש שיפורסם בערוץ 13, פרטים חדשים על הרומן שניהל לכאורה ראש המוסד לשעבר יוסי כהן כשעדיין כיהן בתפקידו במוסד.

בתחקיר שישודר בסוף השבוע, מתראיין בן זוגה לשעבר של הדיילת שלכאורה ניהלה רומן עם כהן עוד כשהייתה נשואה וחושף התכתבויות ביניהם.

העיתונאי אלי ציפורי תקף: "אין גבול ל״עיתונות” הדוחה, הירודה והזולה שמייצג דרוקר. הוא נכנס לחדר המיטות של אנשים כדי לחסל איתם חשבונות אישיים ופוליטיים. על יוסי כהן הוא ״התלבש״ כי ״העז״ להתראיין לאילנה דיין וגם כמובן כי הוא לא במחנה ״הנכון״. דרוקר צריך להסביר לציבור למה הוא לא עושה זאת לגדעון סער, למשל."

חנן עמיאור, כותב הספר 'הנדסת תודעה' הגיב, ‏"לפי קוד עיתונאי בסיסי לא מחטטים בחיים אישיים של דמויות ציבוריות. אבל יש את הקוד העליון: הג'יהאד נגד נתניהו, הכולל כמובן את משפחתו ומעגלו הראשון, השני, השלישי והרביעי. הבעיה עם הפעולה הזו של דרוקר, שהיא פורצת את הקוד. וכשהמאוורר מופעל, החרא עף לכל הכיוונים. דוחה ונחות, מה חדש".

איש התקשורת יבגני זרובינסקי הגיב, ‏‎"תגיד, בא לך שנתחיל לחשוף גם עיתונאים ומגישים בכירים שבוגדים בנשים שלהן?".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.