"דמם מרוח"

אריה דרעי מאיים בתביעה על בן כספית

תמונה – יחצ ש"ס

ח״כ אריה דרעי שלח היום (א) באמצעות עו״ד אילן בומבך מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים לעיתונאי בן כספית, בעקבות דברים שכתב בן בטורו בסוף השבוע ב׳מעריב׳ ובו קרא לדרעי 'עבריין מורשע' והאשים את ח״כ דרעי, כי ״דמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו״. בומבך דורש מבן כספית התנצלות בכתב ופיצוי כספי.

ברקע דיוני וועדת החקירה לאסון מירון בו קיפחו את חייהם 45 יהודים ז"ל, מתרחשים קמפיינים משמעותיים בנוגע לאשמים באסון. בעוד גורמים מהמשמאל מנסים לכוון את האש לשרי ש"ס, שהחזיקו במשרדים לשירותי הדת והפנים – בצד השני טוענים כי מי שנטל אחריות על בטחון האירוע ומשתתפיו זו המשטרה, ומציגים כשלים של המשטרה בהפקת ואבטחת האירוע.

בן כספית גילה את דעתו מספר פעמים על החלק של בכירי ש"ס ובעיקר יו"ר ש"ס אריה דרעי בניהול מירון ובאחריות לאסון. ביום שישי האחרון נראה כי הגדיש את הסאה מבחינתו של דרעי, כאשר כתב בטורו: תחשבו רגע מה המדינה שלנו צריכה יותר: מנהיגים ואזרחים כמתן כהנא ויועז הנדל (שאני לא חולק איתם את רוב משנתם המדינית, כידוע), או כמה שיותר דרעי'ז, גפני'ז וליצמנים. דרעי, עבריין מורשע שדמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו".

בעקבות זאת שיגר עורך הדין אילן בומבך מכתב התראה "במילותיך הוצאת דיבה רעה וקשה על מרשי, ביקשת לפגוע בו באופן ברור בכך שהדבקת לו פשע גדול שאין מילים לתארו. בכך, לא רק שהלבנת פניו, אא גם שפטת אותו, אף שידוע לך כי בימים אלה דנה וועדת חקירה בעניין.. התערבת ביהירות בהליך משפטי תלוי ועומד, מתוך כוונה ברורה להשפיע על וועדת החקירה. בכך עברת על סעיף בחוק שדינו מאסר שנה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.