יותר מזל מעוגייה

זכה ב-344 מליון בזכות מספרים מעוגיית מזל

תמונה – WNCN
פנסיונר אמריקאי זכה במאות מיליוני דולרים בתחרות ה-Powerball (מקביל ללוטו בישראל) בזכות מספרים מעוגיית מזל.

צ'רלס ג'קסון ג'וניוראת בן ה-66 הגיע השבוע לאסוף את הפרס הגדול בהגרלת הלוטו בדרום קרוליינה בסכום של 344 מליון דולר.

ג'קסון סיפר שאת הטופס הזוכה הוא מילא בחנות מכולת שכונתית והשתמש במספרים שהופיעו על פתק שנכדתו שלפה מתוך עוגיית מזל בעת שסעדה במסעדה אסייתית סמוכה.

כשבדק את הטופס בפעם הראשונה חשב שזכה ב-50 אלף דולר בלבד והתקשר לאשתו לבשר לה על הזכייה המשמחת. מאוחר יותר הבין שקלע לכל המספרים וזכה בפרס הגדול. "אני לא יודע מה לעשות עם הכסף הזה, אני מקווה שהוא לא ישנה אותי הרבה. עדיין אלבש את הג'ינס שלי, אולי רק אחד חדש יותר.", אמר ג'קסון.

מתברר כי זה לא המקרה הראשון בו אנשים זכו בסכומי כסף גדולים תודות לעוגיות מזל. תושב ניו ג'רזי זכה רק בשנה שעברה במליון דולר בהגרלת הלוטו לאחר שהשתמש ב-5 מספרים שהופיעו לו בעוגיית מזל. כמה חודשים לפני כן, אדם מוונקובר הקשיב לעצה שגילה בתוך עוגיית מזל שקראה לו למלא טופס לוטו והוא אכן זכה ב-125 אלף דולר.

צפו בסיפור של "יותר מזל מעוגייה":

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.