הניסוי המלא

זה מה שקורה לסמארטפון שנופל מגובה 30 אלף מטר

תמונה – Youtube
מה חברות לא יעשו בשביל לשכנע צרכנים שהמוצרים שלהם טובים יותר משל המתחרים? חברה סהמארטפונים הסינית ששלחה את המכשיר שלה לנפילה חופשית מגובה של 31 ק"מ.

יצרנית סמארטפונים סינית הלכה הכי רחוק שאפשר בכדי להוכיח עד כמה עמיד המכשיר האחרון של החברה. המכשיר חובר לבלון הליום שהגיע לגובה של 31,540 מטר ואז שוחרר לנפילה הארוכה.

לא רק שהמכשיר שרד פיזית, הוא אף המשיך לפעול כרגיל לאחר הנפילה. הטלפון שנקרא iQOO, הוא טלפון גיימינג שהוכרז במרץ האחרון. במהלך הניסוי, הופעלו גם סרטוני וידאו שהמשיכו לרוץ גם בגובה רב על מנת לבחון את ביצועי הטלפון והבטריה במצבי קיצון כמו לחץ אוויר וטמפרטורה נמוכה.

הצוות השתמש ברחפנים על מנת לאתר את הטלפון לאחר הנפילה, כשמצאו אותו, המכשיר עדיין ניגן וידאו, יותר מ-5 שעות רצופות. צפו בניסוי המלא:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.