תיעוד מרגש

הפרמדיק המוסלמי שהציל את שחר קוגלמס והפתיע בחתונה

תמונה – יוסי בן אלישע
הפרמדיק מועאוויה כבהה שהציל את שחר קוגלמס שנפצעה אנוש בתאונה קטלנית לפני כ-10 שנים הפתיע את הכלה בחתונה ואף כובד לשאת ברכה מיוחדת לכבוד בני הזוג המאושרים - צפו בסיפור המלא והמרגש באדיבות 'יוסי בן אלישע - צילום וידאו מקצועי'.

מועאוויה נקלע לזירת תאונה קטלנית לפני כעשר שנים, כשהגיע לזירה נמסר לו כי רופא כבר קבע את מותה של הנפגעת באורח אנוש (שחר) ואין לו למה להתאמץ. מועאוויה לא הרפה והתעקש, הוא החל לבצע בה פעולות החייאה למשך כחצי שעה עד שלפתע חזר הדופק לליבה של שחר והיא ניצלה. השבוע, שחר ובחיר ליבה התחתנו והפראמדיק מועאוויה כבהה הגיע גם הוא לחגוג בשמחתם ואף כובד לשאת ברכה מיוחדת ומרגשת.

צפו בתיעוד מהחתונה המרגשת. באדיבות 'יוסי בן אלישע – צילום וידאו מקצועי'

בשיחה עם אתר 'באזזנט' אומר מועוויה כבהה: "אני שמח ומאושר, אני מרגיש שתעודת הפטירה התחלפה בחתונה".

"אנחנו אנשי הרפואה בכלל ובמדינת ישראל הפרט מקצוענים מאוד ופועלים במקצועיות רבה, לכולנו יש את ההכשרה המתאימה ואת כלים להצלת חיים, הכי חשוב זה שבנוסף לכלים האלה יהיה התוכנו את הרצון ואת האמונה שכן ניתן להציל, שאין להתייאש, שכן יש להתאמץ יותר, שלפעמים גם שההנחיות והפרוטוקול אומרים דבר אחד, עדיין יש מקום לשיקול הדעת שלנו ולמאמץ שמעבר. עובדה קיימת המקרה שלפניכם"

הפרמדיק מועאוויה כבהה - יוסי בן אלישע
הפרמדיק מועאוויה כבהה – יוסי בן אלישע
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!