סערת ההפרדה

עמית סגל: "הם לא היו מתערבים, אם היה מדובר באירוע במגזר הבדואי"

תמונה – סלפי עמית סגל
פרשן חדשות 12 עמית סגל, יוצא במתקפה בתוכניתו של עודד בן עמי, נגד פסיקת בית המשפט העליון על ביטול הופעת החרדים בעפולה, ומציע מבחן שלדעתו לעולם לא יקרה - צפו בקטע המלא

‏ב-30.4.19 נערך מירוץ הנשים ת״א סופר פארם, ב-23.5.19 כניסה לגברים בלבד למסגד המרכזי במסגרת ״לילות רמדאן ברהט״. כיצד נערכו האירועים? נפשי יוצאת לרוץ במירוץ, וסבתי משתוקקת להיכנס למסגד.ובקיצור, החלטת ביהמ״ש בעניין עפולה מוכיחה שוב שאת ביהמ״ש מעניינת ליברליות אופנתית על פני הגנה על המיעוטים (ועל הדרך, גם התעלמות מלשון החוק). מוזמנים לצפות

Posted by ‎עמית סגל Amit Segal‎ on Monday, August 12, 2019

פרשן חדשות 12 עמית סגל, יוצא במתקפה נגד פסיקת בית המשפט העליון על ביטול הופעת החרדים בעפולה, ומציע מבחן שלדעתו לעולם לא יקרה: "מה היה קורה אם היה מדובר באירוע במגזר הבדואי? אני מוכן להתערב איתך שלא השופט המחוזי הזה ולא דינה זילבר היו מתערבים." אמר סגל לעודד בן עמי ואמנון אברומוביץ'.

עוד הוסיף סגל בעמוד הפייסבוק שלו: "החלטת ביהמ״ש בעניין עפולה מוכיחה שוב שאת ביהמ״ש מעניינת ליברליות אופנתית על פני הגנה על המיעוטים (ועל הדרך, גם התעלמות מלשון החוק)"

יענקי פרבר, כתב בתגובה לפרשן אמנון אברומוביץ' שיצא להגנת בית המשפט: "אמנון אברמוביץ מדבר שטויות כהרגלו. החברה החרדית תורמת ונותנת מה שהחברה החילונית לא תורמת, חילונים לא מגרדים גופות מהכביש, רק חרדים. חילונים לא קוברים מתים, רק חרדים. חילונים לא מנהלים מאות ארגוני חסד שחילונים נעזרים בהם. את זה עושים חרדים."

מסכימים איתו? שתפו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.